środa, 23 marca 2016

NIVEA Repair & Targeted Care

Jakiś czas temu marka NIVEA wprowadziła na rynek nową linię produktów do włosów- Repair & Targeted Care. Jestem pewna, że już o nich słyszałyście, ponieważ ostatnio w blogosferze pojawia się wiele recenzji tego szamponu i odżywki. 

NIVEA Repair & Targeted Care

Już na pierwszy rzut oka widać, że opakowania produktów NIVEA uległy zmianie. Stały się bardziej opływowe i smukłe. Podobają mi się :) są zgrabne  i nie sprawiają problemów podczas użytkowania. 

Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.

Szampon i odżywka mają bardzo ładny i niedrażniący zapach, charakterystyczny dla produktów NIVEA. Mają dość gęstą konsystencję, bardzo treściwą. Szampon całkiem fajnie się pieni, a piana, którą tworzy jest kremowa. Odżywka nie spływa z dłoni podczas aplikacji i dobrze trzyma się na włosach. Produkty mają kolor biały.

Moje początkowe odczucia co do tego duetu były bardzo mieszane. Ciężko było mi konkretnie określić czy jestem zadowolona czy też nie. Miałam też wrażenie, że po użyciu tych produktów moje włosy były bardziej spuszone, niż to zazwyczaj bywa i trudniej się je układa. Zaczęłam kombinować... używałam połączeń z produktami innych marek. Wtedy nie zauważałam wyżej wymienionych objawów. Po pewnym czasie powróciłam do stosowania duetu NIVEA i... to było to :) Nie wiem co się stało - może moje włosy się przyzwyczaiły?  Zaczęłam być zadowolona z linii Repair & Targeted Care.

Po użyciu tych produktów mam wrażenie, że moje włosy są lepiej odżywione. Stają się miękkie i śliskie. Po wysuszeniu są przyjemnie sypkie. Pomimo początkowego puszenia się, teraz są bardziej gładkie. Zauważam ich wyraźne nawilżenie! Za to najbardziej cenię te produkty. Po dłuższym stosowaniu tego duetu mam wrażenie, że kondycja moich włosów się poprawiła. Oczywiście zniszczone końcówki nie stały się nagle zdrowsze, im pomogą jedynie ostre nożyczki... ale wizualnie widzę lekką różnicę. Włosy wyglądają lepiej i ładnie się błyszczą.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że odżywka nie ułatwia rozczesywania. Oczywiście nie jest tak źle, ale po użyciu dodatkowej odżywki w sprayu nie muszę szarpać się z puklami.

Nowe produkty z linii Repair & Targeted Care od NIVEA oceniam bardzo pozytywnie. Jak widać na moim przykładzie, pierwsze słabe wrażenie może ustąpić. Ostatecznie stwierdzam, że warto wypróbować te produkty. Jestem przekonana, że znają wielu zwolenników.

31 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kremy Nivea, z produktów do włosów z kolei polecam Long repair. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię firmę Nivea,często używam szampony z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie znowu, włosy świetnie rozczesują się po tej odżywce. Jeśli chodzi o szampon- byłam z niego zadowolona przez pierwsze dwa tygodnie. Potem niestety włosy zaczęły się szybciej przetłuszczać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię się z tym duetem, szczególnie z szamponem

    OdpowiedzUsuń
  5. Głośno o tej linii:) Dobrze, że Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam serię diamond gloss :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko sięgam po kosmetyki Nivea do pielęgnacji włosów, ale nowe serie brzmią zachęcająco :)


    Zapraszam do mnie na konkurs urodzinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo dobrze wypadł ten duet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tanich odżywek jedna z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją ulubioną odzywką z Bivei jest Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zaufanie do marki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama lubi kosmetyki Nivea do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, że jesteś zadowolona, ja omijam takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zbyt często sięgam po produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam szamponu do włosów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nivea u nas zawsze znajdzie swoich adoratorów :) Tych kosmetyków jeszcze nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o mnie to z produktów do włosów unikam Nivea i dave jakoś mocno mi przetłuszczają włosy. Ale dobrze że u ciebie się sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie kupuję produktów do włosów od Nivea i w tym przypadku też się nic nie zmieni mimo dobrej recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak sporo ostatnio wpisów o tych produktach i po każdym wydaje mi się, że mogłyby się sprawdzić i u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo dobrego ostatnio o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie że produkty się u Ciebie sprawdziły. Ja chyba nigdy nie stosowałam żadnych produktów Nivea do włosów :>

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś wypróbuje tą serię, bo ostatnio bardzo głośno o niej :)

    zaczarowana-oczarowana.pl


    OdpowiedzUsuń
  24. Ten duet czeka u mnie w kolejce do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę wypróbować tę odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam szampony i odżywki Nivea Volume, regenerującej serii nie testowałam. Zdrowych, Wesołych Świąt! Dużo radości i uśmiechu. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam tych produktów, ale czytalam o nich wiele pozytywnych opinii i chętnie bym je wypróbowała :)
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam ten zestaw i jestem z niego całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń