środa, 9 marca 2016

Spotkanie blogerek - 06.03.2016 Kraków

Stało się :-) W ostatnią niedzielę miałam okazję uczestniczyć w moim pierwszym spotkaniu blogerek. Dziś nadeszła pora na relację z tego wydarzenia.


Spotkanie odbyło się 6 marca w Greckiej Tawernie Hellada. Organizatorkami były Ania i Kasia. Gdy tylko dowiedziałam się, że będę jedną z uczestniczek spotkania nie mogłam doczekać się tego dnia :) W końcu był to mój pierwszy raz. Chciałam  poznać osobiście inne blogujące dziewczyny i nareszcie miałam taką okazję.

Spotkanie blogerek

Na spotkaniu mogłyśmy porozmawiać przy kawie i lepiej się poznać. Był też czas na obiad. Z polecenia Ani zamówiłam pierożki ze szpinakiem. Pycha! Nie dość, że jedzenie było dobre to jeszcze Hellada okazała się klimatycznym i przytulnym miejscem. 

Spotkanie blogerek

Od Partnerów Spotkania otrzymałyśmy upominki, ale o tym następnym razem. Teraz jedynie zdradzę, że to same wspaniałości, które były niemałą niespodzianką :)

Spotkanie blogerek

Jestem pewna, że każda z nas była pozytywnie zaskoczona

Spotkanie blogerek

Miałyśmy również okazję gościć jedną z właścicielek firmy Optima Plus. Dowiedziałyśmy się wielu informacji o olejkach - ich właściwościach i zastosowaniu. Nie wiedziałam, że dają one tyle możliwości! 

Spotkanie blogerek

Spotkanie było także szansą na poznanie i powąchanie oferowanych przez firmę olejków.

Spotkanie blogerek

Kolejnym punktem w naszym harmonogramie była wizyta reprezentantek firmy Oriflame. Oczywiście niektóre ich kosmetyki są mi znane (ubóstwiam Tender!) i pewnie wszystkie z Was wiedzą co to za marka. Zaskoczeniem było dla mnie to, że Oriflame bardzo poszerzyło swój asortyment, głównie o produkty typu Wellness.

Spotkanie blogerek

W czasie prezentacji miałyśmy okazję wziąć udział w teście dotyczącym naszej kondycji ciała. Poza miałyśmy szansę poznania  wspaniałych umiejętności makijażowych Pani Angeliki. Przy okazji dostałyśmy kilka wskazówek. 

Spotkanie blogerek

Spotkanie było rewelacyjne! Upłynęło w przyjaznej atmosferze i z dziwnie szybko płynącym czasem ;-)
Dziękuję dziewczyny za zaproszenie :) Było mi strasznie miło Was poznać. 

Organizatorki

Uczestniczki:
1. http://luksuszagrosze.blogspot.com/ - Kasia
2. http://www.kosmetykiani.pl/ - Ania
3. http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/ - Mariola
4. http://wkuferku.blogspot.com/ - Ewelina
5. http://www.madziof.pl/ - Madzia
6. http://www.tbof.pl/ - Patrycja
7. http://www.globalnie.blogspot.com/ - Karolina
8. http://mangomania78.blogspot.com/ - Madzia

Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy :)

38 komentarzy:

  1. Widać, że było bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne są takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie widać bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że spotkanie się udało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie uśmiechnięte twarze, musiało być wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panią z Optimy Plus poznałam w sobotę w Katowicach, przeurocza kobitka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można tylko pozazdrościć udziału w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, większość dziewczyn znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już kilka relacji z tego spotkania :D Musiało być świetnie :D Czekam na post z niespodziankami ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że było super ;)
    Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście?? Bardzo mi to pomoże ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że wszyscy są uśmiechnięci, więc na pewno musiało być sympatycznie :-) sama kiedyś byłam konsultantem w Oriflame i mam dużo kosmetyków z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że atmosfera fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierożki bardzo apetyczne haha :-) !!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spotkanie. Do Krakowa mam troszkę daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna relacja, fajne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!! Widać, że była udana imprezka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. :( buuu :( a mnie nie było :( gdybym wiedziała to po waszym spotkaniu umówiłabym się z tobą żebyśmy i my mogły się poznać :) ehhh moje serducho jest smutne teraz ale może jeszcze okazja będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że się spotkałyście :), mam nadzieje że i ja kiedyś będę miała szansę uczestniczyć w spotkaniu blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za towarzystwo na spotkaniu, miło było Cię poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super relacja. :-) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wziąć udział w takim spotkaniu. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. miło było Cię poznać :) mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo się cieszę, że udało się wszystko ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mega! :)
      dziękuję za zaproszenie

      Usuń
  25. Musiało być super! Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne spotkanie. Też nie wiedziałam że Oriflame poszedł tak w kierunku Wellness :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja, nie wiedziałam, że są takie spotkania :) A kosmetyków - pozazdrościć :) Mogłabyś mi napisać co to za wykład o olejkach był? Bo ostatnio interesuję się olejkami naturalnymi do ciała :) Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń