wtorek, 5 kwietnia 2016

Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci. Kuracja Regenerująca

Piękne i zadbane dłonie są wizytówką kobiety. Niestety od pewnego czasu moje stały się bardzo wymagające, a więc systematyczne stosowanie kremów do rąk stało się dla mnie koniecznością.
Serum Cztery Pory Roku już wylądowało w Denku KLIK a jak się sprawdziło?  

Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci. Kuracja Regenerująca

Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych serum zapewnia intensywną regenerację dłoni. Już po pierwszym użyciu natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze. Serum intensywnie regeneruje i nawilża, likwiduje szorstkości skóry, wygładza skórki wokół paznokci oraz chroni ręce przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. To wszystko dzięki zawartości ekstraktu z białej herbaty, który regeneruje, odżywia i wygładza skórę dłoni oraz 5% masła shea odpowiadającego za likwidację szorstkości rąk. Dodatkowo masło zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem i mrozem. Uzupełnienie składu kosmetyku stanowi olej słonecznikowy zmiękczający i wygładzający ręce oraz wzmacniający barierę ochronną naskórka, a także silnie nawilżająca i łagodząca alantoina. 
Dzięki lekkiej konsystencji, kosmetyk bardzo szybko się wchłania, pozostawiając skórę jedwabiście gładką i miękką w dotyku.

Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci. Kuracja Regenerująca

Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy w przypadku tego serum jest jego opakowanie. Niby standardowa tubka, a jednak z ciekawym i dość nietypowym rozwiązaniem w przypadku takich form, czyli pompką. Zdecydowanie nieźle to wygląda i zwraca naszą uwagę, ale... nie sprawdza się w każdym przypadku. Osobiście jestem dużą fanką produktów wyposażonych w pompeczkę. Jeśli chodzi o to serum takie opakowanie sprawdzi się, gdy nasz krem będzie stał, np. na biurku. Pompka staje się uciążliwa w użytkowaniu, gdy serum jest już na wykończeniu i nosimy je w torebce. Przemieszczający się w opakowaniu krem może być ciężko nam wypompować. Poza tym dla jak najlepszego wykończenia produktu pod koniec jego użytkowania będziemy zmuszenia go odkręcać. 
Szata graficzna według mnie jest bardzo estetyczna i przyjemna dla oka. Tubka jest dość miękka.
Krem ma lekką konsystencję, ale nie spływa z dłoni. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania - to lubię :) Dużym plusem jest także fakt, że serum nie pozostawia tłustej warstwy. Produkt ma delikatny zapach, który niesamowicie przypadł mi do gustu. Nie jest nachalny i nawet podczas dłuższego stosowania nie staje się drażniący.
Serum Cztery Pory Roku dobrze nawilża nasze dłonie. Niestety nie jest to długotrwały efekt... i nad tym ubolewam. Po jego użyciu dłonie są gładkie i miękkie, ale później wszystko wraca do normy.

Polubiłam się z tym produktem mimo jego kilku wad. Pompka jest jednocześnie jego zaletą jak i małą wadą. Szkoda, że nie nawilża dogłębnie i na dłuższy czas. Można mu to jednak wybaczyć, ponieważ jego stosowanie ze względu na zapach i lekką konsystencję jest naprawdę przyjemne. 

24 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kremik, ale szkoda, że efekt nie jest długotrwały :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lata temu używałam kremy do rąk tej marki, nie wiem czemu przestałam kupować. Musze odkryć na nowo ich kremy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię kremy tej marki, ale nie aż tak żeby zawsze po nie sięgać. Tego jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób pisze właśnie, że efekty nie są długotrwałe :/

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś często sięgałam po kremu 4 pory roku, ale teraz zstąpiły mi je inne mocniejsze kremy :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przygotowuję swoją opinię o tym serum, wg. mnie jest to dobry krem, a nie serum do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet lubiłam ten kremik, uzywałam go latem. Świetnie sprawdzał się jako produkt do torebki. Jednak musiałam mieć tez bardziej tresciwy krem np. na noc gdyż sam ten niestety nie dawał sobie rady z nawilżeniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś to była bardzo znana marka, obecnie ma sporą konkurencję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzimy kremy do rąk tej firmy ale serum chyba jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ciekawości wypróbowałabym to serum

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te sera z 4 pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jak produkty mają pompkę. Dzięki temu łatwiej wydobyć produkty tyle ile potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak wyszło z tą pompką, mimo wszystko jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie jest to produkt, który daje długotrwały efekt ;C plus za szybkie wchłanianie i nie pozostawianie tłustej warstwy - nadałby się do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby przeznaczyć go tylko do użytku w domu, pompka jest świetnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego serum nie miałam ale nie przepadam za marką" cztery pory roku" miałam kilka produktów i tak niby ok ale nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obawiam się, że dla moich wymagających dłoni jednak mogłoby okazać się za słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam o nim różne opinie...
    Ostatnio do Czterech Pór Roku odrobinę się zraziłam, ale jak mi przejdzie to może wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń