poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Eveline - BB Cream 10w1

Dziś mała premiera :) bo chyba jeszcze nigdy na moim blogu nie pojawiła się recenzja podkładu do twarzy. Produkt zdecydowanie nie jest nowością. Używam go od kilku miesięcy, ale ostatnio nie spotykam go na drogeryjnych półkach. Zaczynam się zastanawiać czy nie został już wycofany... mimo wszystko zapraszam na wpis :)

Eveline - BB Cream 10w1

BB CREAM to kompleksowy produkt, który łączy w sobie zalety kremu pielęgnacyjnego i fluidu. Odżywcza formuła bogata w kwas hialuronowy intensywnie nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Tworzy na powierzchni skóry film, który skutecznie chroni ją przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Mineralne pigmenty wyrównują koloryt cery i maskują wszelkie niedoskonałości. SPF 10 chroni przed promieniowaniem UVA/UVB. Technologia long-lasting 24h zapewnia pełne krycie niedoskonałości i niezawodną trwałość makijażu przez cały dzień.

Produkt dostępny jest w wygodniej, miękkiej tubce. Nie ma problemu, aby wydostać z niej pożądaną ilość kosmetyku. Zgodnie z nazwą jest to krem BB. Ma bardzo przyjemną, kremową konsystencję, która  z łatwością rozprowadza się na twarzy. Odcień, który posiadam to 33 - kość słoniowa. Jest dość jasny, nie sugerujcie się kolorem ze zdjęcia bo na nim wygląda bardzo ciemno.
Krem daje bardzo naturalny efekt. Całkiem nieźle kryje, wyrównuje koloryt cery i subtelnie rozświetla. Nie roluje się i nie wysusza. 
Produkt w ciągu dnia stopniowo się ściera. Niestety na przesuszonej buzi nie będzie wyglądał zbyt dobrze, ponieważ podkreśla suche skórki. Mam wrażenie, że z biegiem czasu jego odcień delikatnie się zmienił i stał się trochę ciemniejszy. 

Jest to mój pierwszy kem BB, więc nie jestem w stanie porównać go z innymi produktami. Stosowałam go codziennie jak zwykły podkład.
A czy Wy używacie kremów BB? Co o nich sądzicie?

21 komentarzy:

  1. Też nigdy nie stosowałam żadnego kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie testuję krem z bielendy, też 10w1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy BB, chętnie je stosuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to jestem zaciekawiona tym produktem :) Chyba będę musiała spróbować :)
    Zapraszam do mnie :) Zaobserwuj mnie a napewno się odwdziecze :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jakoś te kremy BB nie podchodzą ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za kremami BB :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie do BB nie jesteśmy jeszcze przekonane :) Ale może wreszcie przełamiemy lody i kupimy, może właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od bb wolę jednak cc jakoś bardziej mi odpowiadają
    Miałam kilka kremów bb były całkiem ok ale bez jakiś tam rewelacji :) a tego akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakochałam się w złotym BB Skin79 :) Innego na razie nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kremy BB ale tylko te azjatyckie. Polskie zamienniki są kiepski, mają marne krycie i kolor też trudno dopasować :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremy BB nie są dla mnie - wszystkie sprawiają, że wyglądam koszmarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, nie mam i będę miała z Lily Lolo. Mineralny krem BB do twarzy. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie BB z Eveline powoduje uczulenie na twarzy niestety

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam go. Używałam kiedyś kremu BB i też był u mnie jak podkład.

    OdpowiedzUsuń
  16. ło 10 w 1 nie za dużo tego? hmm..

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię kremów BB, wolę zdecydowanie normalne podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie nie przepadam za tą marką, miałam z kilka produktów od nich i żaden nie trafił. Ale pewnie dla tego że na co dzień używam o wiele droższych gdzie jakość jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń