wtorek, 26 kwietnia 2016

Promocja Rossmann -49% - Co warto kupić? Oczy

Dzisiaj rusza kolejny etap promocji w drogerii Rossmann :) Tym razem o 49% taniej możemy kupić wszelkie produkty do oczu i brwi - tusze, cienie, kredki...

Promocja Rossmann -49% - Co warto kupić? Oczy
Promocja:
od 26.04.2016 r. - Produkty do oczu
od 04.05.2016 r. - Usta i paznokcie

Tym razem prezentuję kilka produktów, które kupiłam w poprzednich edycjach promocji. Są to kosmetyki, które już dobrze poznałam i teraz mogę je Wam polecić. 


Promocja Rossmann -49% - Co warto kupić? Oczy

1. Wibo, Eyebrow Stylist - żel do brwi, który delikatnie brązuje. Produkt ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Dla mnie to świetny kosmetyk na co dzień. W błyskawiczny sposób można nim podkreślić brwi.

2. Eveline, Big Volume Explosion - wiem, że wszyscy polecają tusz Lovely, ale ja chcę pokazać Wam coś innego. Ten tusz niesamowicie podkreśla rzęsy. Wydłuża ja, delikatnie pogrubia i nie skleja. Zdecydowanie polecam!

3. Lovely, cień w kredce - szybki sposób na makeup oka. Wystarczy kilka pociągnięć i oko gotowe :) Szczególnie polecam kolor numer 1. Może być używano jako cień, ale także świetnie sprawdza się do rozświetlenia wewnętrznego kącika czy też łuku brwiowego.

4. Max Factor, Kohl Pencil nr 090 - najlepsza kredka jaką znam do linii wodnej. Ma piękny, cielisty kolor. Jest miękka i dobrze się trzyma. Daje naturalny efekt.

5. Maybelline, Color Tattoo - ta pozycja na liście chyba nikogo nie zdziwi. Te cienie podbił nie tylko blogosferę, ale i cały internet. Trwałe, kremowe, po prostu super :)

6. Eveline, Advance Volumiere - skoncentrowane serum do rzęs 3w1 - dobra odżywka do rzęs, ale także idealna baza pod tusz.

Ja tym razem planuję zakupić paletki cieni. Myślę nad Wibo i Lovely :) 
A jak Wasze listy zakupowe? Macie jakieś plany?

35 komentarzy:

  1. Nie szykuję listy bo się nie wybieram, ale życzę udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałam się wybrać na tą promocję i kupić potrzebne rzeczy ale nastąpiły komplikacje i muszę wydać pieniążki na coś innego.. :-( Życie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie wiele okazji do zakupów :)

      Usuń
  3. Mam Color Tattoo i są super. Kredka na linię wodną też mi się sprawdza 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  4. Te promocje w rossmanie są świetne
    Ja własnie się wybieram Witam!
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam color tattoo i bazę z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam jedynie swój ulubiony tusz Rimmel Wake Me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zamiar kupić sobie paletkę cieni, ale niestety zostały rozebrane :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skusimy się na jakiś tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kupię jakiś dobry tusz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planach kupienie czegoś do brwi, eyelinera i tuszu do rzęs. Mam nadzieję, że moje plany wypalą :P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie się to serum w ogóle nie sprawdziło :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam tradycyjnie już tusz Lovely Pump Up i Maybelline Lash sensational ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego tygodnia nie będę korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten tusz Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywki z Eveline kiedyś nałogowo używałam, bo lubiłam efekt jaki dawała przed nałożeniem tuszu i to jak wydłużała rzęsy :) natomiast po żel do brwi do tej pory chętnie sięgam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Będe polować na jakiś tusz do rzęs :) i napewno obejrzę sie za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli będę miała okazję być w Rossmannie to kupię ogórkowy tusz Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tą odzywkę Eveline w roli bazy ;) Chciałam kupić żel do brwi Wibo, ale niestety był wykupiony :/

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam i lubiłam ten tusz i odżywkę z Eveline :) ja mam zapasy więc nic nie kupuję z czego bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię kredkę z Max Factora i Maybelline Color Tattoo. Ja również je polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja teraz nie kupuje nic :P mam zapas :)
    ale gdybym weszła do rossmanna to pewnie bym poszła i pół sklepu wykupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ta odżywka Eveline jest świetna jako baza:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam to serum do rzęs, jednak rzęsy wcale po tym nie urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam, widziałam, ale jednak zakupiłam inne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. kupiłam aż 2 cienie z Maybeline :D prosto z szuflady mi się trafiły !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. Mam tę odżywkę i jestem z niej mega zadowolona !

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń