wtorek, 19 kwietnia 2016

Promocja Rossmann -49% - Co warto kupić? Twarz

Pewnie już wszyscy wiedzą, że od jutra rusza promocja -49% na kolorówkę w drogeriach Rossmann. Na blogach jak i na YouTube pojawiło się wiele informacji na temat tego na co zwrócić uwagę podczas zakupów. Dzisiaj również i ja chciałabym pokazać Wam kilka propozycji produktów, które osobiście poznałam i mogę Wam polecić. Może, któryś z nich Was zainteresuje :)


Promocja:
od 20.04.2016 r. - Twarz
od 26.04.2016 r. - Produkty do oczu
od 04.05.2015 r. - Usta i paznokcie

A więc co warto kupić?

Dzisiaj prezentuję produkty z pierwszych dni promocji, czyli kategorii Twarz. Od 20 kwietnia możecie kupić taniej aż o 49% wszystkie podkłady, pudry, rozświetlacze, róże, bronzery i korektory, które są dostępne w szafach.

Promocja Rossmann -49% -  Co warto kupić? Twarz

1. Rimmel, Stay Matte - podkład, który akurat mam w użyciu. Naprawdę dobrze matuje i ten efekt mnie zadowala. Jednak po kilku godzinach zaczyna delikatnie się świecić i musimy pamiętać, aby go przypudrować. Odrobinę podkreśla suche skórki, ale bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry i dobrze kryje.

2. Maybelline, Affinitone - podkład, który poznałam już dość dawno. Dobrze mi służył i byłam z niego zadowolona. Wydaje mi się, że teraz trochę zmienili jego formułę, ale mimo to myślę, że warto zwrócić na niego uwagę.

3. Bell Hypoallergenic, Anti - Redness Primer - zielona baza pod makijaż, której zadaniem jest neutralizacja zaczerwienień. Bardzo długo szukałam takiego produktu. Nie jest ona idealna, ale cieszę się, że ją odkryłam. Moim zdaniem mogłaby być bardziej treściwa, ale jej lekka konsystencja nie pozwolić żebyśmy zrobili sobie nią krzywdę i przesadzili z ilością. 

4.  Bell Hypoallergenic, korektor - dobrze kryje, nie zapycha i nie wchodzi w załamania. Godna uwagi.

5. Eveline, Art Scenic, korektor - miał swoje wielkie pięć minut w blogosferze. Wydaje mi się, że ostatnio jest o nim znacznie ciszej, a przecież to dobry produkt :) Ma naprawdę niezłe krycie.

6. Lovely, Magic Pen - zielony korektor. Zanim poznałam bazę z Bell to właśnie ten produkt gościł w moim zakupowym koszyku bardzo często. Korektor aplikuje się za pomocą pędzelka. Dobrze radzi sobie z zaczerwienieniami. 



Promocja Rossmann -49% -  Co warto kupić? Twarz

7. Rimmel, Stay Matte, puder - ten puder poleca chyba każdy. Nic dziwnego, jest bardzo dobry. Ładnie matuje i się nie kruszy. Jeżeli jeszcze go nie znacie to czas to zmienić. Właśnie gości w mojej kosmetyczce i jestem z niego zdecydowanie zadowolona.

8. Wibo, Paletka do konturowania - trzy kosmetyki do konturowania w jednej paletce. Bronzer, rozświetlacz i róż. Bardzo przydatny kosmetyk na wyjazdy.

9. Lovely, rozświetlacz - na ostatniej promocji było o nim bardzo głośno :) Zdecydowanie należy go poznać. Pozostawia śliczny blask. Dostępny jest w wersji Silver oraz Gold. 

10. Wibo, Diamond Illuminator rozświetlacz - kolejna pozycja, na którą warto zwrócić uwagę. Dobrze i ładnie rozświetla i ten efekt można stopniować. 

11. Lovely, Sunny Powder - bronzer. Moim zdaniem ma łady odcień. Był to mój pierwszy bronzer i nie zrobiłam sobie nim krzywdy :) Jest mega wydajny. Nie wiem kiedy go wykończę.

Jakie są Wasze plany zakupowe na najbliższe dni? :)

38 komentarzy:

  1. Widzę kilka produktów, które i ja poleciłam w swoim poście :D Ja w tym roku zamierzam raczej zrobić skromne zakupy, ale ciekawa jestem jak to wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skuszę się jedynie na podkład Rimmel Wake Me Up, akurat jest na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zakupić sobie buteleczkę Healthy Mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam kupić ten korektor Eveline i może trio Wibo oraz rozświetlacz Lovely :D Natomiast ten z Wibo uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w planach zakupić tylko lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram się po podkład Max Factor mój ulubiony i oczywiście puder Rimmel Stay Matte

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka do konturowania bedzie moja:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już skorzystałam w SP, ale może coś dokupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o pudrze Rimmela, ale chyba wolę postawić na coś bardziej kryjącego. Może skuszę się na Manhattan :) Rozświetlacz Wibo jest świetny :) Szkoda tylko, że Rossmann zdążył podnieść cenę niektórych produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten rozświetlacz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to gratka... ja jednak tym razem na nic sie nie skuszę.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skorzystałam w SP i kupiłam puder i pomadkę. A jutro tylko Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja lista jest juz tak dluuga ze boje sie zeby moj portfel wytrzymal to szalenstwo

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko pierwszy podkład. Planów na tę promocję nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. W irlandii neistety nie ma rossmana , ale Moja Mamusia pobuszowała specjalnie dla mnie na przeceny w ROssmanie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się jeszcze zastanawiam czy się wybiorę na te promocje. Niestety w zeszłym roku kupiłam produkty, które były zmacane przez kogoś przede mną, w tym pomadki, co mnie okropnie wkurzyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się... to jakaś masakra i plaga

      Usuń
  17. Ja rezygnuję z tej promocji:) nie warto kupować na zapas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely uwielbiam w wersji Gold. Wibo Diamond w końcu zamówiłam. Natomiast Rimmel Stay Matte zupełnie się u mnie nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się chcę dziś wybrać i kupić jakiś korektor :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Te trio z Wibo kusi mnie ;) jestem ciekawa jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja powiem Ci, że jakoś nie całkiem skuszona się czuje promocjami, choć pewnie coś do ust wpadnie :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi nowa pomadka do ust z Lovely :) może dopadnę

      Usuń
  22. ja do twarzy planuje nic niekupowań, ale zobaczymy jak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi dzisiaj do koszyczka wpadł CC Cream z Bourjois oraz ich korektor i puder. Mam nadzieję, że będę zadowolona z tych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja muszę spróbować Maybelline <3

    OdpowiedzUsuń
  25. z nieba mi spadłaś, właśnie dziś zauważyłam, że kończy mi się tusz i mocno klepnęłam się w czoło na samą myśl, że zignorowałam ostatni sms o promocji w hebe, a tu proszę, wchodzę sobie na bloggera, a moja ulubienica pisze o promocjach w rossmannie :) chwała Ci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się później co kupiłaś :D

      Usuń
  26. Ja staram się nie szaleć, ponieważ mam jeszcze zapasy jesienne;)
    Kupiłam tylko podkład z Astora i kuleczki Wibo. Chciałam tez kupic paletkę do konturowania Wibo, ale zostały już wykupione.:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tym razem odpuszczam bo bym wyszła bogata w ciężkie siatki :P a biedna w portfelu :P a kolorówki mam pełno :) choć przydała by się promocja jeszcze na płyny micelarne, jakieś inne produkty do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj już małą część zakupiłam,ale stwierdziłam ze to jednak dla mnie za mało.Jutro jadę chyba po drugą część 😃 Przez te wyprzedaże człowiek moze zbankrutować. Wpadło mi kilka rzeczy z Twojej propozycji. Super!Dziekuje 💋

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dopiero na ostatni tydzień promocji się załapię, bo akurat 4 maja wracam do Polski. W pierwszym tygodniu na pewno bym zrobiła zapasy pudrów Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Będziemy szukać dobrego korektora jutro jak wybierzemy sie na zakupy do Rosska :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kupiłam w końcu Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chyba nic do twarzy nie kupuję :) W Superpharm nabyłam tylko puder provoke ;)

    OdpowiedzUsuń