czwartek, 28 kwietnia 2016

Rossmann -49% Oczy - zakupy

Tym razem chciałabym pokazać Wam moje skromne zakupy z drugiego etapu promocji w drogeriach Rossmann. Do koszyka wpadły jedynie dwie rzeczy. Skromnie, ale konkretnie :)

Rossmann -49% Oczy - zakupy

1. Lovely, Classic Nude Make Up KitBogata paleta cieni do powiek w naturalnych kolorach do wykonania makijażu nude. W podłużnej kasetce umieszczono jedwabiste w dotyku cienie, będące idealnym zestawem dla każdej kobiety ceniącej naturalny i delikatny makijaż. Paleta składa się 4 odcieni matowych i 8 błyszczących. Nie zawiera parabenów.

2. Wibo, Neutral Eyeshadow Palette - Paleta cieni do oczu w naturalnych kolorach ziemi. 15 kultowych odcieni dopasowanych do każdego typu urody. Począwszy od matowych jasnych kolorów, po rozświetlające w tej samej gamie kolorystycznej, aż po czernie, grafity czy brązy matowe, jak i rozświetlające. Idealnie sprawdzą się, zarówno przy naturalnym dziennym makijażu, jak i wieczorowym smoky eye. Ich wysoka jakość gwarantuje trwałość i doskonałe krycie.

Pierwsza wersja paletki z Lovely zbierała wiele pozytywnych opinii. Od pewnego czasu mamy do dyspozycji jeszcze jej dwa inne rodzaje: Classic oraz Dark Nude. Stwierdziłam, że chyba warto samemu przekonać się jak sprawdzi się ten produkt. Zdecydowałam się na wersję Classic. Moim zdaniem jest to zbiór naprawdę ładny kolorów. 
Paletka z Wibo kusiła mnie już od pewnego czasu, ale grzecznie czekałam na promocję. Ślicznie wykonane opakowanie, które zdecydowanie przyciąga uwagę, a do tego kolory, które lubię :) Musiałam ją mieć! A z tego co obserwuję w sieci, nie tylko mnie urzekła :)
Zastanawiałam się również nad zakupem paletki Go Nude, również z Wibo. Po przeczytaniu kilku recenzji stwierdziłam, że jednak nie warto. 

Niestety Rossmann mnie rozczarował. Z okazji promocji -49% ceny niektórych kosmetyków zostały podniesione, m.in. produktów, o których pisałam w poście. Oczywiście nie jest to dla mnie nic nowego. Mam świadomość, że niejeden sklep stosuje takie "sztuczki", ale jednak niesmak pozostaje... 

40 komentarzy:

  1. ta paletka z wibo wyglada BOSKO! Ja niestety leze w domu plackiem, choroba mnie rozlozyla wiec nawet taka okazja nie jest mnie w stanie wykurzyc z lozka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę którąś kupić w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta promocja dla mnie szału nie robi bo czesto w necie są jeszcze korzystniejsze ceny :) ja skusilam sie jedynie na color tatto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też średnio podoba ta promocja :)

      Usuń
  4. Ja nie skusilam sie na nic:) i jestem z siebie szalenie dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby promocja, ale sklep jakoś zarabia często na nieświadomości klientów. Mimo wszystko ta pierwsza paletka mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra kupiła sobie paletkę z Wibo, dokładnie tą którą pokazujesz w poście. Jak dla mnie to szału ona nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ceny w tej edycji masakrycznie podnieśli do góry .. tusze z loreal o dyszkę O.o
    paletka neutral całkiem fajnie się prezentuje :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tę paletkę z Wibo, dostałam ją jakiś czas temu, ale jeszcze nie miałam czasu, żeby zmalować nią jakiś makijaż. W weekend to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda ta paletka z Wibo! :) JA kupiłam tylko 2 tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jedyne co kupiłam do oczu to tusz i baza pod cienie :D
    Nie szalałam za bardzo,ale za to poniosło mnie strasznie na produkty do twarzy(podkład,korektory)
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena podkładu True Match została podniesiona o 12 zł. Byłam w szoku jak to zobaczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam zakupić plaletkę Lovely, ale już ich nie było jak poszłam do Rossmanna :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paletki :) Oby dobrze się sprawowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sie skusiłem i na eyeshadow i na go nude :) a dark nude kupiłam siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie ta paletka Neutral, ale nie powinnam jej kupować, bo nie jest mi potrzebna kolejna paletka :P Zobaczymy co z tym wyjdzie - chyba zamiast niej wolę jakąś ciekawą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa jak paleta z wibo się sprawdzi, jeśli chodzi o Lovely to piękna paleta ale dość słaba jakościowo miałam i oddałam mamie

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co nic nie kupiłam na tej promocji. Masakra z tymi cenami :/

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym tygodniu niczego nie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam paletkę z Wibo i ją uwielbiam. Ja na promocji kupiłam tylko tusz z Loreala, denerwują mnie te tłumy w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam tę paletkę z Wibo, niestety była wymacana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatecznie kupiłam dwa produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa jak z jakością tych cieni. Na studiach używałam metalicznych cieni tej marki i nie narzekałam - były dobrze napigmentowane i trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się opanowałam, ale paletka Lovely śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. większość osób skusiło się na nie, ja jakoś nie przepadam za tymi kosmetykami, lovely ma tą paletkę taką sobie szczerze powiedziawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam wielką ochotę na paletę Wibo jednak doszłam do wniosku że na razie mam wystarczającą ilość cieni do powiek, a i tak ich za często nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie poszłam :D Za to byłam w poprzednim tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się przejść i zobaczyć tą Wibo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa Twoich opinii o nich :).

    OdpowiedzUsuń
  29. W jakiej cenie kupilas juz po promocji ta paletke z wibo?? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała 17,33zł, niestety Rossmann troszkę podniósł ceny regularne...

      Usuń
  30. Ja w tym tygodniu nie skusiłam się zupełnie na nic :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na paletkę z Wibo bym się skusiła ale u mnie już rano jej nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam paletki nude, ale tych nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń