niedziela, 24 kwietnia 2016

Rossmann -49% Twarz - zakupy

Powoli do końca zbliża się pierwszy etap promocji w drogeriach Rossmann. W ciągu najbliższych dni mogliśmy kupić podkłady, pudry, bronzery, róże, rozświetlacze oraz korektory aż o 49% taniej. Mimo, że moje plany zakupowe były bardzo skromne to jednak skusiłam się na kilka produktów. 

Rossmann -49% Twarz - zakupy

Do koszyka wpadły Bibułki matujące Wibo, czyli coś czego nie może zabraknąć w mojej torebce.
Bibułki matujące. Łatwe i wygodne w użyciu bibułki dające efekt natychmiastowego zmatowienia. Wchłaniają nadmiar sebum bez naruszania makijażu i likwidują nieestetyczne błyszczenie skóry, zapewniając świeży i idealnie matowy wygląd w ciągu dnia.

Pozostałe kosmetyki są dla mnie nowością i goszczą u mnie po raz pierwszy. Zdecydowanie moją uwagę przykuł kamuflaż z Wibo. Ciekawa jestem jak będzie się sprawdzał oraz jak wypadnie na tle sławnego produktu od Catrice. 

Zdecydowałam się także na zakup kremu CC z Bell, seria HYPOAllergenic. W mediach społecznościowych widziałam, że wiele dziewczyn sięga po produkt Bourjois. Ja, kierowana jedynie ciekawością  dotyczącą kremów CC postanowiłam zacząć od czegoś tańszego. Na zakupowych zdjęciach równie często pojawiał się produkt firmy Bell, więc stwierdziłam, że chętnie go wypróbuję.
Lekki podkład o konsystencji i właściwościach pielęgnacyjnych kremu. Wyrównuje koloryt skóry, dodaje cerze blasku i zmniejsza oznaki zmęczenia. Jego działanie nawilżające sprawia, że twarz jest idealnie gładka i odżywiona, dzięki czemu wygląda ona naturalnie i świeżo. Lekka formuła ułatwia aplikację oraz nadaje makijażowi aksamitne wykończenie, nie pozostawiając smug.

I ostatnim kosmetykiem w koszyku został puder z Miss Sporty So Matte, Instant Matte Finish.
Puder Instant Matte Finish Super Mattifying marki Miss sporty to transparentny puder z efektem matującym, który utrzymuje się przez cały dzień. Używany jako puder transparentny utrwala makijaż. Stosowany samodzielnie nadaje cerze naturalny, gładki wygląd.
Kupiłam go z myślą, że będzie moim „pudrem do torebki”. Liczę na dobre matowienie strefy T. Przyda się do poprawek w ciągu dnia. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

A jak Wasze zakupy? Jestem ciekawa co Wy kupiłyście :) Dajcie też znać czy znacie produkty, które pojawiły się u mnie.

25 komentarzy:

  1. chciałam kupić sobie ten krem cc, ale nie było mojego odcienia:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jaki jest ten z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na nic się jeszcze nie skusiłam podczas promocji :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupilam zupełnie inne produkty ale Twoje tez wyglądają wspaniale :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy etap odpuściłam totalnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam bourjois healthy mix, korektor art scenic i w końcu udało się dorwać paletkę do konturowania z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tylko rozświetlacz z Wibo. CC z Bourjois to po prostu podkład o nawet niezłym kryciu. Nie wiem czemu nazwali go kremem CC jakiegoś działania pielęgnacyjnego to nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to mnie ciekawi ten kamuflaż z wibo ;) Byłam, ale nic nie kupiłam, bo korektora w moim odcieniu nie było, wszystko jasne wykupione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja ostatecznie nic nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nic nie kupiłam :D zdecydowanie za dużo mam kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym kremie CC z Bell, ale w moim Rossku nie ma takiej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale jestem ciekawa jak spisze się krem CC :D U mnie zakupy niestety ie zostały zrealizowane w 100% bo zabrakło niektórych produktów, ale i tak jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zbytnio nie szalałam;)
    Kupiłam tylko podkład.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak sprawdzi się puder matujący miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nic nie kupiłam, bo mam spory zapas podkładów itp. Miss sporty produkty bardzo lubię i parę z nich posiadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj znów byłam, moje konto i karta kredytowa mnie nie lubię ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting beauty products.We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  18. tym razem postanowiłam, że nic nie kupię, mam za dużo zapasów :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem mega ciekawa tego CC Bell 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kupiłam tylko Healthy Mix i 3 róże, z 3 różnych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę... nigdzie nie widziałyśmy tych bibułek :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nic nie kupiłam, nic nowego nie potrzebowałam. Szkoda, że nie wiedziałam, że bibułki też obejmuje promocja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupowałam wcześniej ten podkład CC z bell ale u mnie nr 04 toffe całkiem fajny, delikatny, troszke krycie słabe ale i tak dobry produkt. Ja go mam go już jako w denko kolorówki i czeka na swoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń