poniedziałek, 23 maja 2016

Eveline, Argan&Vanilla luksusowy krem-serum do rąk i paznokci

Znowu zaczynam cierpieć na brak czasu... ale w chwili wolnego przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk firmy Eveline. Bardzo lubię tę markę - wspominałam o tym już nie raz :) Czy ten produkt również przypadł mi do gustu?

Cechą charakterystyczną Eveline jest wielozadaniowość kosmetyków ;) zgodnie z obietnicą producenta ten krem:
ZWALCZA 7 PROBLEMÓW SKÓRY DŁONI I PAZNOKCI 
• intensywnie nawilża i odżywia
• wygładza i przywraca elastyczność
• błyskawicznie redukuje szorstkość
• wzmacnia paznokcie
• zmiękcza skórki
• redukuje przebarwienia
• odmładza 

Eveline, Argan&Vanilla luksusowy krem-serum do rąk i paznokci

Produkt znajduje się w luksusowej, złotej tubce. Wykonana jest z miękkiego materiału, wygodnego w użyciu. Opakowanie jest zakręcane.
Sam krem ma przyjemną, lekką konsystencję i żółte zabarwienie. To prawda, że wygładza dłonie i zmiękcza skórki, ale chyba to cecha większości produktów do rąk :) Podoba mi się to, że mega szybko się wchłania - nawet, gdy nałożymy grubszą warstwę!
Krem dobrze nawilża, ale niestety na krótko... musimy go dość często aplikować, albo po prostu pogodzić się ze słabym działaniem. Może dla osób, które nie mają dużych problemów z dłońmi będzie odpowiedni, ale ja potrzebuję czegoś mocniejszego.
Czy odmładza - nie wiem :) Nie mogę też stwierdzić czy redukuje przebarwienia, ponieważ nie mam z tym problemów.
Pozostaje kwestia zapachu. Jest słodki. Nie wiem czy wszystkim przypadnie do gustu. Obawiam się, że po pewnym czasie może stać się męczący. Tak było u mnie. Początkowo zapach mi się podobał, ale przy częstym używaniu kremu zaczął mi trochę przeszkadzać.

Krem mogę polecić osobom, które nie mają wymagających dłoni i akurat nie potrzebują dużej dawki nawilżenia.

23 komentarze:

  1. Z Zapachem kremów do rąk mam największy problem... Po zastosowaniu takiego specjału mam uczucie, że wszystko pachnie mi kremem. Jedzenie zwłaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam kremy z the secret soap store 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zbyt słodkiego zapachu kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie by się nie sprawdził, potrzebuję maksymalnego nawilżenia. Fajnie, że się szybko wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię;) Dobrze nawilża i dłonie są po nim bardzo miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty do ciała tej marki, ale moje ręce wolą bardziej nawilżające i odżywcze kremy.

    OdpowiedzUsuń
  7. To serum jest świetne i te opakowanie takie luksusowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go. U mnie z dłońmi jest różnie raz muszę kilka razy w ciągu dnia użyć kremu. A czasami mam tak że 2-3 dni nie muszę. W sumie nie wiem od czego to zależy :) duży plus że szybko się wchłania :). Póki co to mam kremy :) z czego dwa opisywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za słaby jak dla mnie ; polecam krem Sally Hansen Nails& Cuticle ; dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię mocnego zapachu kremu do rąk. Taki produkt używam kilka razy dziennie i szybko by mi sie zapach znudził.

    OdpowiedzUsuń
  11. latem by się sprawdził, zimą nie, ale nie wiem czy bym się na niego zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo polubiłam ten kremik, podoba mi się że szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten krem "do torebki", bo ekspresowo się wchłania i można pracować dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam go, ale latem mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię słodkie zapachy, nigdy mi się nie nudzą i mnie nie męczą, jednak miałam raz krem do rąk Eveline i był okropny, także po więcej nie mam ochoty sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ciekawi nas tak szczerze :) Ale złota tubka interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę go wypróbować. Ta wanilia już kilka razy kusiła mnie podczas zakupów, ale jakoś ubzdurałam sobie, że krem będzie ciężki i wieki będzie się wchłaniał. Sama nie wiem dlaczego na taki mi wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kupiłam podobny krem i dobrałam do niego dwa kremy do twarzy - całość jako prezent na dzień mamy - w tym przypadku nie mojej :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Eveline ma dla mnie całkiem okej produkty, może bez rewelacji ale można próbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go, ale na pewno ma piękne i kuszące opakowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie interesują mnie produkty z tej serii, może popełniam błąd :P

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę się bliżej zaprzyjaźnić z kremami do rąk

    OdpowiedzUsuń