środa, 4 maja 2016

Rossmann -49% - Co warto kupić? Usta i Paznokcie

Nadeszła pora na trzeci etap promocji w drogerii Rossmann. Tradycyjnie w ostatniej turze taniej możemy zakupić produkty do ust oraz paznokci. Dzisiaj ostatni post z serii "Co warto kupić". Pokażę Wam kilka produktów, które osobiście poznałam i uważam, ,że warto zwrócić na nie uwagę.

Promocja na produkty do ust oraz paznokci rozpoczyna się 04.05.2016r. 

Rossmann -49% - Co warto kupić? Usta i Paznokcie

Pomadki ochronne - zdecydowanie promocja -49% to dobra okazja, aby zaopatrzyć się w pomadki ochronne. Fakt, nie są one może zawrotnie drogie i nawet w regularnej cenie można sobie na nie pozwolić, ale skoro nadarza się okazja to czemu nie mielibyśmy zaoszczędzić kilka groszy? :) Z pomadkami ochronnymi bywa różnie. Powinny one być objęte promocją, ale kiedyś zdarzyło się tak, że nie w każdym sklepie kasa naliczała niższą cenę. W takim przypadku proponuję zakupy on-line :)
Osobiście w tej kategorii mogę z czystym sumieniem polecić pomadki Alterra i Nivea. Osobiście je bardzo lubię! A może skusicie się na nowość, czyli Nivea Care&Colour?

Kolejny produkt, który nazwałabym must have to kredka do ust Lovely - Perfect Line numer 1. Cudowna, trwała i matowa. Jedynka to kolor, który pokochałam. Zdecydowanie polecam! 

Rimmel - The Only 1 - wspaniałe szminki :) lekko nawilżają, są trwałe i bardzo kremowe. Zdecydowanie każda z Was znajdzie kolor dla siebie.

Kolejna szminka to Eveline Aqua Platinum, a kolor, który ja posiadam to 476 :) Wiem, że są jej zwolennicy jak i przeciwnicy. Szminka może nie należy do najtrwalszych, ale bardzo podoba mi się jej kolor. Na ustach wygląda ładnie i delikatnie. Nie wysusza ust.

Rossmann -49% - Co warto kupić? Usta i Paznokcie

W kwestii paznokci zaproponuję Wam tylko kilka produktów. Pozycją obowiązkową jest odżywka 8w1 od Eveline. Wiem, że nie u wszystkich ona się sprawdza, ale jeżeli nie macie problemów po jej zastosowaniu to polecam wrzucić ją do koszyka. U mnie sprawdza się bardzo dobrze :) nie tylko jako odżywka, ale także jako baza pod lakier. 

Koniecznie musicie się zainteresować lakierami do paznokci z Wibo. Dużo wspaniałych kolorów do wyboru. Osobiście bardzo lubię ich piaskowe lakiery. 
Jeżeli szukacie czegoś w wersji Nude to zdecydowanie spójrzcie na lakier Lovely. Ja jestem posiadaczką numer 3 i według mnie jest to idealny nudziak! A uwierzcie, że takiego odcienia szukałam bardzo długo. Piękny :)

A jakie produkty Wy polecacie?

32 komentarze:

  1. Kupiłam dwa produkty od haly hanssen :) (nie pamietam jak się pisze) jeden wyciskany do skórek a drugi w złotym opakowaniu na porost paznokci :)
    I trzy kredki do ust dwie od wibo.nr 3 i 4 i jedna od eveline nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że ten produkt do skórek jest rewelacyjny :)

      Usuń
  2. Jeśli miałabym coś kupić na promocji z Rossmannie to wybrałabym pewnie tą kredkę LOVELY Perfect Line i być może pomadkę ochronną z kosmetyków zaprezentowanych przez Ciebie w tej turze. Niestety nie miałam czasu na promocje i nie zdążyłam nawet zobaczyć czegoś dla siebie :) Aktualnie promocji kosmetykowych szukam jedynie online.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem nie będę polować, mam wszystkiego pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś się nie obkupiłam ale skoczę jeszcze po jakieś pomadki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tym razem będę twarda i nic nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku odpuściłam ;) Mam zapas produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam dwie pomadki z Bielendy (guma balonowa i wata cukrowa) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam zapas topu Insta Dri 2 sztuki, odżywkę i 4 lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam pomadki pielęgnacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o produkty pielęgnacyjne do ust, zaszalałam na promocji w listopadzie w zeszłym roku, więc w tym na nic się nie zdecydowałam. Mam dwie pomadki oraz masełko z Nivea. Oprócz tego Carmex i Eos. :)
    Do koszyka z kolei wpadła pomadka matowa z Wibo, Million Dollar Lips numer 02. Jeśli chodzi o paznokcie skusiłam się na lakier z Wibo i żel do usuwania skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym kupiła jakąś pomadkę z GR ale niestety Rosmmann ich nie ma : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym się skusiła na coś z GR :D

      Usuń
  12. Ja mam za dużo, ale pewnie coś mi wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam twarda jak stał- nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupowałam nic z kolorowych, ale chyba się skuszę na pomadki ochronne na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może się wybiorę po pomadki ochronne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych szminek Rimmela nie miałam jeszcze okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pewnie jak zwykle milion balsamów do ust kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masełka i konturówka rzeczywiście godne uwagi ;) Kupiłam też tą pomadkę Alterra i jest na tyle świetna, że myślę o zakupie wersji z granatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jutro wybieram się do Rossmanna. Mam nadzieję, że odżywka 8w1 jeszcze jakaś została :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam nie kpować nic w tym tygodniu, ale skusiłam się na jedną z wibo a drugą z lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam spróbować tych kredek ale były wykupione więc ostatecznie wzięłam 2 nudziaki z Wibo. A co polecam? Na pewno szminki Maybelline Color Sensationall zarówno wersję standardowa jak i matowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lakier Lovely z serii Nude :) Teraz poluję na konturówkę i matową pomadkę Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. żałuje, że nie skorzystałam z tej promocji :(
    zapraszam
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba skusze się na szminkę z astora :) Podoba mi się u Ciebie - obserwuję! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń