sobota, 14 maja 2016

Sól do kąpieli Tropical Fruits - BingoSpa

Kąpiel to czas relaksu i odprężenia. Leżenie w wannie pozwala zregenerować energię i odetchnąć po ciężkim dniu. Aby umilić sobie ten czas warto wspomóc się odpowiednimi kosmetykami. Osobiście preferuję płyny do kąpieli, ponieważ uwielbiam, gdy wanna jest pełna piany. Jednak od czasu do czasu sięgam również po sole.

Sól do kąpieli Tropical Fruits - BingoSpa

Kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki zawartości mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają. Regularne kąpiele BingoSpa zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu skóry, poprawiają przemianę materii w komórkach oraz przyczynia się do regeneracji skóry. 
Rozpuszczone w wodzie mikroelementy wyrównują stężenie pomiędzy kąpielą w wodzie, a elektrolitami zawartymi w komórkach skóry. Dzięki temu jony mikroelementów nie są ze skóry wypłukiwane. 
Wytworzona z naturalnej soli kamiennej nasycona jest aromatem owoców tropikalnychi wzbogacona Retinolem.

Sól do kąpieli Tropical Fruits - BingoSpa

Sól z BingoSpa znajduje się w przezroczystym opakowaniu o pojemności 550 g. Taka ilość wystarczy na dość długo. Dużą zaletą jest cena produktu, która wynosi zawrotne 4,90zł! Kolejnym ogromnym plusem jest zapach. Sól pachnie prześlicznie - cytrusowo, świeżo. Po prostu świetnie! Bardzo energetyzująco. Niestety w wodzie nie jest to aż tak dobrze wyczuwalne jak w opakowaniu.
Produkt dokładnie się rozpuszcza i nie osadza na ściankach wanny. Pod jego wpływem woda przybiera odcień pomarańczowy. Moim zdaniem sól z BingoSpa dobrze wpływa na skórę. Pozostawia ją miękką i gładką. Nie ma mowy o wysuszeniu. 
Dostępne są różne wersje zapachowe soli. Jestem zadowolona, że chociaż w przypadku tych produktów firma BingoSpa nie nakleiła papierowej etykiety, typowej dla ich kosmetyków.
Polecam wypróbować! 

37 komentarzy:

  1. Kiedyś uwielbiałam sole do kąpieli, teraz preferuję kule kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją miałam:) mi zapach kojarzy się z oranżadkami w proszku

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o solach :) Dawno nie kupowałam i jakoś zapomniałam o nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś tak nie szaleje za tą marka;) ostatnio bardzo lubię olejki kneipp:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą sól i co prawda nie używałam jej, ale zapach ma obłędny, jak jakieś owocowe cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest rzeczywiście bardzo niska i korzystna. Uwielbiam sole do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam raz sole do kompieli ale wysuszyły mi skórę :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem lubię korzystać z soli do kąpieli - szczególnie wtedy, kiedy urządzam sobie mini spa :D Ta na pewno ma piękny zapach i czuję, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sięgam po sole do kąpieli, głównie te z Biedronki albo w aptece kupuję sól bocheńską, w zależności od sytuacji z moją skóry :) tej soli z Bingospa nie miałam, musi mieć piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wlasnie koncze jedna ich sol i bardzo ja lubie

    OdpowiedzUsuń
  11. Z BingoSpa jeszcze nie trafiłam na sól moich marzeń, ale jak tylko będę na zakupach to sprawdzę kilka zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej soli, ale wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej nie miałam, ale zapach pewnie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mam okazję to często kupuję sole do kąpieli tej marki. Bardzo je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sole do kąpieli, ale niestety korzystam z nich tylko, gdy jestem u mamy, bo w domu mam tylko prysznic. Też kiedyś miałam jedną z BingoSpa i nie była zła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tej soli. Ostatnio najczęściej sięgam po produkty Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię sole do kąpieli, ale z bingospa nie miałam jeszcze żadnego produktu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku ale musi być cudowne :D NAwet apetycznie wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię jak sole zmieniają kolor wody.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kolor, fajna sól naprawdę przyjemny produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ich sole, są tanie i dobrze wpływają na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam sole do kąpieli :) ale i tak łącze je z plynami do kąpieli piana mysi być :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Za taką cenę tyle produktu? To coś dla mnie :) super perełkę znalazłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jakoś niekoniecznie lubię produkty z BingoSpa chociaż czasem kupuje te sole bo są tanie. Najczęsciej jednak wrzucam do koszyka te z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Musi ślicznie pachnieć. Lubię używać soli do kąpieli stóp, bo w wannie fajniejsza jest piana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja lubię sole z bingospa.Posiadam tę z kwasami i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Soli nie miałam ale miałam kilka żeli z BingoSpa i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze, ale słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba skuszę się tym bardziej, że cena jest zachęcająca. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię sole do kąpieli, więc może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam sole do kąpieli, ale tej akurat nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wygląda. Przyznam, że ja po sole sięgam rzadko. W ogóle wciaż jestem dość oszczędna w kosmetykach. :D
    Twój blog fajnie się rozwinął. Pamiętam Cię jakoś sprzed roku. Szablon bardzo ciekawy, treść konkretna, zdjęcia ładne.
    Zrobiłam sobie przerwę w blogowaniu, teraz wracam z nowym. Kłania się dawna Inochi z http://no-to-sie-wypowiem.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń