niedziela, 24 lipca 2016

Nivea - krem do oczyszczania twarzy

Jest mi wstyd! Za to, że w tym miesiącu pojawiło się tak mało wpisów, a obiecywałam sobie poprawę... Mimo, że ostatnio rzadko zaglądam na Wasze blogi to jest mi strasznie miło, że nie wszyscy o mnie zapomnieli. Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. A jeśli chcecie wiedzieć co u mnie słychać to zapraszam na mój Instagram KLIK
A dziś recenzja kremu do oczyszczania twarzy od Nivea. Jest to nowość na rynku, ale czy warta wypróbowania?

Nivea - krem do oczyszczania twarzy

DZIAŁANIE
Pielęgnująca formuła sprawia, że skóra jest oczyszczona, gładka i naturalnie piękna.
- dokładnie, a zarazem łagodnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń 
- utrzymuje naturalny poziom nawilżenia skóry 
- pielęgnująca formuła z Euceritem®, pantenolem i niepowtarzalnym zapachem Kremu NIVEA jest dostosowana do wszystkich typów cery.

Pierwszy rzut oka na opakowanie i już wiemy, że jest to produkt Nivea. Mamy tu do czynienia z charakterystyczną dla tej marki szatą graficzną. Krem znajduje się w miękkiej tubce o pojemności 150ml, zamykanej na popularny "klik".
Nazwa kosmetyku jest trafiona. Jego konsystencja to coś między klasycznym kremem Nivea, a wersją Soft. Nakładając go na buzię mamy wrażenie, że to faktycznie zwykły krem. Pod wpływem pocierania zaczyna bardziej przypominać mleczko do twarzy, ale na szczęście nie pozostawia nieprzyjemnego filmu, który jest dla nich typowy.
Produkt ma zapach tradycyjnych kosmetyków Nivea. No i super! Bo mam do niego wielki sentyment i pozytywnie mi się kojarzy.
Moim zdaniem krem dobrze oczyszcza buzię i ładnie zbiera sebum. Wiem, że u niektórych osób powodował zapychanie, ale u mnie nic takiego nie miało miejsca. Po jego użyciu skóra jest świetnie nawilżona! Powiedziałabym nawet, że czasami można zrezygnować z nałożenia zwykłego kremu. Moim zdaniem jest to największy plus tego produktu.

Krem do oczyszczania twarzy od Nivea stosuję na kilka sposobów. Solo, np. do porannego odświeżenia buzi lub po wstępnym demakijażu płynem micelarnym, aby mieć pewność, że pozostałości podkładu zostaną dokładnie zmyte. Czasami po zastosowaniu tego kremu używam jeszcze żelu do mycia buzi.

Mimo tego, że w Internecie pojawia się wiele mieszanych opinii na temat tego kremu do oczyszczania twarzy, to ja zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Nie podrażnia, nie pozostawia tłustej warstwy i w moim przypadku nie zapycha. Potwierdzam, że dobrze oczyszcza. Jednak najbardziej jestem zadowolona z tego, że dba o nawilżenie mojej skóry, a dodatkowo cudownie pachnie.

22 komentarze:

  1. u mnie niestety się nie sprawdził, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko ostatnio sięgam po kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać , choć mam z tej serii chusteczki i sprawdzają się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd, wstyd:P a produkt znam tylko z blogów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam na niego ochotę, myślę, że skuszę się na niego, ale skoro nieźle nawilża to może na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla samego zapachu bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie próbowałam ale miałam z niwea w biało niebieskiej tubie podobny produkt ( jako maska, peeling i krem myjący) niezbyt dobrze go wspominam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie próbowałam ale miałam z niwea w biało niebieskiej tubie podobny produkt ( jako maska, peeling i krem myjący) niezbyt dobrze go wspominam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt znam tylko widząc go u innych i z pracy, ale klienci niezbyt chętnie go biorą :) teraz bede wiedzieć, aby go polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba wrócić do kremów Nivea jak w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nivea na czasie, dużo nowości, chusteczki do makijażu z micelem są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem Nivea Soft bardzo lubię, ale na ten chyba jednak się nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie przepadam za nivea, ale spróbowałabym tego cudaka bo brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za kremami do oczyszczania twarzy :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że mamy zupełnie inne odczucia co do tego kremu :) U mnie się on nie sprawdził, nie spodobał mi się też jego skład.. No cóż każda buzia lubi coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się pomysł kremu oczyszczającego, z czym do tej pory się nie spotkałam. Produkt ma gęstą konsystencję, co bardzo mi odpowiada. Wydaje mi się, że właśnie dzięki temu jest wydajny. Tubka jest spora, krem jest wygodny w użyciu. Nie pieni się co prawda, ale to świadczy o braku silikonów = kolejny plus. Skóra po nim jest mięciutka, nawilżona i oczyszczona.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń