poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Gliss Kur Oil Nutritive - maska do włosów

Seria produktów do włosów Gliss Kur Oil Nutritive powinna być już Wam znana. Od jakiegoś czasu możecie je znowu spotkać, ponieważ firma Schwarzkopf powróciła z nową odsłoną tych kosmetyków do włosów. Niedawno zużyłam maskę z tej linii i teraz przyszła pora, aby napisać na jej temat kilka słów.

Gliss Kur Oil Nutritive - maska do włosów

Maseczka przeciwdziałająca rozdwajaniu się włosów intensywnie pielęgnuje dłuższe włosy, oraz chroni skłonne do rozdwajania się końcówki – już po 1 minucie od nałożenia. Redukuje rozdwajanie końcówek aż do 97%.
Wyjątkowa formuła, zapobiegająca rozdwajaniu się końcówek włosów, zawiera 7 regenerujących olejków odżywczych. Chroni włosy aż po same końce i zapewnia im zdrowy połysk. Formuła z kompleksem płynnej keratyny precyzyjnie regeneruje uszkodzenia włosów oraz wypełnia pęknięcia na ich powierzchni.

Jest to maska, która ma przeciwdziałać rozdwajaniu się końcówek. No cóż... nie jestem w stanie tego sprawdzić, ale mam nadzieję, że to robi ;-) Dostajemy ją w okrągłym, odkręcanym opakowaniu o pojemności 200ml. Można trochę narzekać na takie rozwiązanie, ale ze względu na jej konsystencję, jest to najlepsza opcja. Z innego typu opakowania ciężko byłoby nam wydostać produkt. Maska jest bardzo gęsta i zbita, przypomina masła do ciała przez co wydaje mi się, że jest bardzo "treściwa". Swoją konsystencję prawdopodobnie zawdzięcza występowaniu masła Shea na wysokim miejscu w składzie. Oprócz niego mamy również szeroką gamę olejków. 
Maska pachnie trochę słodko, ale przyjemnie. Dobrze się ją nakłada.
 
Gliss Kur Oil Nutritive - maska do włosów

Początkowo z maski nie byłam zbyt zadowolona. Włosy po jej użyciu były sztywne i jakieś takie dziwne... Myślałam, że może źle ją spłukuję. Po pewnym czasie moje zdanie na jej temat zaczęło się zmieniać. Zauważyłam, że włosy lepiej reagują. Stają się gładsze, błyszczące, dobrze się rozczesują, ale niestety troszkę się puszą. Nie jestem w stanie stwierdzić czy produkt zregenerował moją czuprynę, ale wydaje mi się, że coś w tym może być. Miałam wrażenie, że włosy wprost pochłaniają lub "piją" maskę, ale przez to wydajność oceniam jako średnią. Wydaje mi się również, że kosmyki są mniej "sianowate". Oby coś w tym było :)

Myślę, że do maski Gliss Kur jeszcze kiedyś wrócę. Nie pojawił się tu żaden powalający efekt, ale sądzę, że od czasu do czasu taki produkt moim włosom może się przydać. 

23 komentarze:

  1. moje włosy bardzo lubią produkty gliss kur

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski nie miałam. Odżywki w sprayu dobrze się sprawdzały

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w zapasach, jestem ciekawa jak u mnie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w szafce :). Czeka na swój wielki moment

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Gliss Kur bardzo lubię olejek do włosów ;) oraz spray ułatwiający rozczesywanie włosów ;) tego produktu niestety nie znam ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię sztywnych włosów, a tym bardziej puszących się ; nie skuszę się na nią ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jej używam własnie i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie stosowałam, ale czytałam sporo dobrego na jej temat i swego czasu mocno mnie kusiło by ją wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post dear!Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie miałam żadnej maski do włosów od Gliss Kur u mnie najlepiej się sprawdzają maseczki z kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana do takich produktów do włosów. Używam tylko odżywki z ProSalon i Kallosa, nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam jej, ale lubię odżywki w sprayu Glisskur :)

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie używam tej maski i jest bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją jeszcze z tegorocznego Meet Beauty ale jeszcze nie mialam czasu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam nad zakupem tej maski. Może faktycznie warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się z nią polubiłam, ale raczej do codziennego używania się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie przepadam za maskami z Glisskura ;/

    OdpowiedzUsuń