piątek, 2 września 2016

Denko Sierpień

Tradycyjnym Denkiem witamy nowy miesiąc! Ciężko uwierzyć, że to już wrzesień... i kiedy to zleciało?
Sierpień oceniam całkiem nieźle pod względem zużyć. Jestem w szoku, że tym razem również pojawia się lakier do paznokci :) ale to dobrze, zapasów i tak mam jeszcze sporo ;-) A co więcej udało mi się wykończyć? 

Denko Sierpień

1. Venus, żel do higieny intymnej - łagodna formuła, nie podrażnia, a w dodatku jest wydajny. Nie mam do czego się przyczepić dlatego oceniam go na: kupię ponownie.

2. Eveline, Art Scenic korektor - ma dobre krycie, nie rolował się i spełniał moje oczekiwania. Niestety kolor, który kupiłam był dla mnie trochę zbyt ciemny, ale okres letni pozwolił mi go zużyć. Może kupię ponownie. Nie dostał koloru zielonego tylko dlatego, że po prostu mi się znudził i chętnie teraz wypróbuję coś innego. 

3. Rimmel Stay Matte, puder - więcej o nim tutaj: KLIK Kupię ponownie.

4. Avon Scent Essence - Vibrant Fruity, woda toaletowa - miałam już kiedyś inną wersję zapachową tej wody i w sumie z obu byłam zadowolona. Vibrant Fruity pachnie lekko słodki, kwiatowy. Nuty zapachowe: dojrzałe jeżyny, kwiaty jabłoni, delikatny aromat drzewny. Kupię ponownie. 

5. Gliss Kurr Oil Nutritive, maska do włosów - pisałam o niej w poprzednim poście, który możecie przeczytać tu: KLIK Prawdopodobnie kupię ponownie. 

6. Eveline 8w1, odżywka do paznokci - wiem, że zbiera ona różne opinie. Jedni ją chwalą, a inni nienawidzą. U mnie się sprawdza :) Nie dość, że dobrze wpływa na paznokcie to na dodatek daje bardzo ładny efekt, à la french manicure. Płytka paznokcia wygląda zdrowo i jest wzmocniona. Kupię ponownie.

7. No name, czerwony lakier do paznokci - i tu jest szał, ponieważ nie tak dawno (Denko Czerwiec) również zużyłam czerwony lakier. Brawo ja! Tym razem odcień trochę ciemniejszy.

8. Rival de Loop, Hydro, krem pod oczy - bardzo fajny kremik pod oczy dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z tego typu produktami i jeszcze nie mają dużych problemów ze skórą wokół oczu. Krem dobrze nawilża, nie podrażnia i w sumie to tyle. Nie sprawdzi się u osób troszkę starszych. Nie kupię ponownie, ale tylko dlatego, że potrzebuję już czegoś bardziej konkretnego.

9. NeoNail, Aceton - jak dla mnie świetny produkt do zdejmowania hybryd. Dobrze sobie radzi i przy okazji nie śmierdzi jak typowy aceton. NeoNail starało się zamaskować jego zapach czymś całkiem przyjemnym, słodkawym. Za to plus bo przyjemniej się go używa. Kupię ponownie.

10. Isana, mydło w płynie - ostatnio coraz częściej sięgam po mydła Isana. Są tanie, a w przy okazji całkiem dobre. Poza tym mają ciekawe warianty. Tym razem gościło u mnie mango i pomarańcza. Kupię ponownie.

11. Nivea, pianka pod prysznic - niedługo pojawi się jej pełna recenzja :)

12. Listerine, płyn do płukania ust - jest to produkt, który nie raz pojawił się w moim denku. Wersję Zero lubię najbardziej, ponieważ jest delikatniejsza niż inne płyny Listerine i nie pali tak w buzię :) Płynów do płukania nie używam regularnie, ale od czasu do czasu chętnie po nie sięgam. Kupię ponownie.

13. AA Hydro Algi, żel oczyszczający do mycia twarzy - dobrze mi służył. Nie podrażniał i nie powodował uczucia ściągnięcia. Na kilka godzin niwelował sebum i radził sobie z niewielkimi niedoskonałościami. Cera po nim wydawała się promienna. Możliwe, że kupię ponownie.

14. Dove, krem do rąk - bardzo treściwy produkt, gęsty. Sądzę, że lepiej sprawdzałby się zimą. Dobrze nawilżał, ale niestety pozostawiał na skórze tą nieszczęsną warstwę... nie kupię ponowonie.

15. Nivea, płyn micelarny - więcej o nim możecie przeczytać tu: KLIK Kupię ponownie.

Kochani! Wszystkim tym, którzy rozpoczęli już rok szkolny życzę, aby był jak najbardziej udany :)
Byle do wakacji!

32 komentarze:

  1. Ja wlaśnie bardzo polubiłam ten krem z dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odżywkę do paznokci z Eveline. U mnie sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, i kolorówka się znalazła. Brawo :)
    Odżywka Eveline przypadła mi do gustu :) Moje denko jest już na blogu, ale nie poszło mi tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulepszonej wersji acetonu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten żel z Venus. Mogłabyś powiedzie jaka jest jego pojemność? I jaka była mniej więcej cena? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam właśnie ten zapach mydełka z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego musu pod prysznic, cały czas mnie korci, ale nie chcę, żeby okazał się bublem:) U mnie odżywka 8w1 się sprawdzała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskę z Gliss Kur męczę, jakoś nie jestem do niej przekonana. Odżywkę z Eveline uwielbiam, na moje paznokcie działa znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze żadnego lakieru do paznokci nie udało mi się zużyć do końca

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko Niveę, ale ale - jestes prawdopodobnie jedną z niewielu osób na swiecie, ktore zdenkowaly lakier!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele pozytywnych opnii na temat tych mydeł w płynie od Isany. Chybe kupię jedno jak będę w Polsce i wypróbuję :) Może już będzie jakaś limitowana jesienno-zimowa edycja.

    OdpowiedzUsuń
  12. znam chyba tylko puder Rimmel, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam piankę z nivea i bardzo mnie rozczarowała :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio polubiłam się z Niveą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo udało Ci się zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem pokaźne zużycia. Znam puder z Rimmel i maskę Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwony lakier zawsze elegancko przentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam AA ale nie bardzo go polubilam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. również miałam micel Nivea i byłam z niego bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś ten puder z Rimmela i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rimmel Stay Matte bardzo lubimy i kupujemy regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. maskę z gliss kur mam i u mnie sprawdziła się świetnie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, ze wiele dobrych produktów zuzylas ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post and interesting products. I'm your new GFC follower # 501 if you want, come to my blog ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam puder Stay Matte i byłam z niego zadowolona, ale ostatnio jakoś rzadko do niego wracam - chyba po prostu mi się znudził, a jego opakowanie nie jest zbyt dobre do tego, żeby zabierać go na podróże :c

    Listerine to moje ulubione płyny do płukania jamy ustnej :)

    OdpowiedzUsuń