czwartek, 29 września 2016

Rossmann -49% 2016

Pewnie już wszyscy wiedzą i nikogo nie zaskoczę tą wiadomością. Ponownie rusza promocja na kolorówkę -49% w drogerii Rossmann!
Nastąpiła zmiana kolejności etapów promocji. Tym razem zaczynamy od ust i paznokci, następnie wchodzi etap oczu, a na końcu przecenione zostaną produkty do twarzy.

Moje plany zakupowe są bardzo skromne, ale jeśli Wy macie ochotę troszkę zaszaleć lub po prostu szukacie ciekawych produktów to zapraszam Was do zaglądania w linki poniżej. Jest to zbiór wszystkich postów dotyczących promocji w drogeriach Rossmann, jakie od tej pory pojawiły się na moim blogu. Będziecie mogli zobaczyć moje poprzednie zakupy, a także przeczytacie kilka słów o produktach, które polecam.

Polecam:
  • Produkty do ust i paznokci - KLIK
  • Produkty do oczu - KLIK
  • Produkty do twarzy - KLIK

W poprzednich edycjach kupiłam:
  • Produkty do ust i paznokci - KLIK
  • Produkty do oczu - KLIK oraz KLIK
  • Produkty do twarzy - KLIK oraz KLIK
  • Ogólnie KLIK

Jestem bardzo ciekawa Waszych list zakupowych :) Mnie bardzo kusi nowość od Lovely - matowa pomadka K'Lips. Widzę, że będzie na nią szał. Obawiam się jednak, że do sklepów trafi ona dopiero po zakończeniu etapu dotyczącego Ust. Myślicie, że to jest powodem zmiany kolejności promocji? ;)

8 komentarzy:

  1. Na szczęście niczego nie potrzebuję, więc nie kusi mnie ta promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli w czasie trwania promocji pojawią się nowe holograficzne lakiery Wibo to się na nie skuszę i na pewno top Insta Dri tradycyjnie wezmę na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że rossman robi taką promocję. Ja jednak mam wszystko i z niej nie będę korzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz do rzęs, podkład catrice i lirene no mask :)
    To moja cała lista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. póki co wszystko mam, ale znając mnie, jak już wejdę do rossmanna to z pustym koszykiem nie wyjdę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam tym razem dwie rzeczy w Superpharm, u mnie są lepiej zabezpieczone przed macaniem niż w rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń