czwartek, 6 października 2016

Denko Wrzesień

Standardowo nowy miesiąc rozpoczynam postem dotyczącym kosmetycznych zużyć. Tym razem z lekkim opóźnieniem, ale tradycja pozostaje zachowana. We wrześniowym projekcie Denko pojawiają się produkty, które można zaliczyć do bardzo podstawowego zestawu. 

Denko Wrzesień

1. Venus, balsam pod prysznic - lubię sięgać po takie produkty. Jest to bardzo szybki sposób na nawilżenie skóry. Super! Balsam z Venus w porównaniu do innych tego typu kosmetyków chyba nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jest po prostu "jednym z wielu". Po jego użyciu nie pozostaje tłusta warstwa. Całkiem nieźle nawilża, ale niestety nie na bardzo długo. Wiadomo. Możliwe, że kiedyś kupię ponownie.

2. Nivea, pianka pod prysznic - niedługo pojawi się jej pełna recenzja :)

3. Adidas Climacool,  antyperspirant - byłam z niego zadowolona. Ma przyjemny zapach i zapewnia dobrą kontrolę. Kupię ponownie.

4. Soraya Aquacell, krem ujędrniający do twarzy - nawilża dobrze, ale z ujędrnieniem niestety nie ma nic wspólnego. Nie zapycha i nie pozostawia tłustej warstwy. Wchłania się dość szybko. Niby wszystko byłoby w porządku, ale niestety obietnice producenta nie są do końca spełnione, więc z tego względu może kupię ponownie.

5. Bath & Body Works, żel antybakteryjny - więcej tu: KLIK bardzo przyjemny zapach i super działanie. Kupię ponownie.

6. Nivea, Diamond Gloss Care - lakier do włosów. Jak dla mnie bardzo dobry. Polubiłam lakiery z Nivea. Utrwalają w stopniu, który mnie zadowala. Nie sklejają włosów i nie tworzą efektu "kopuły" Kupię ponownie.

7. Batiste, suchy szampon - chyba nikogo nie zdziwię, że bardzo lubię te produkty. Moim zdaniem są najlepsze. Więcej tu: KLIK Kupię ponownie.

Znacie te produkty? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

26 komentarzy:

  1. z wszystkich produktów miałam tylko mus z nivea który przy drugim podejściu mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna przymierzam się do zakupu Batiste i sama się sobie dziwię , że jeszcze ich nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste bardzo lubię ale tej wersji nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę pozużywać te żele antybakteryjne, co mam i pokusić się na te z B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta pianka pod prysznic Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na ten suchy szampon ale nie wiem którą wersję wybrać bo jeszcze ich nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam jedynie szampon batiste do którego także regularnie wracam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nivea ma świetne zapachy tych pianek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampony Batiste to u mnie stali bywalcy, ale tej wersji jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pianki Nivea bardzo mnie kuszą, czytałam o nic wiele dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego zużyłaś. mój Batiste powoli też się kończy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta pianka z Nivea bardzo mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nivea ma w ogóle fajne produkty do stylizacji włosów :-) A Batiste u mnie w ogóle się nie sprawdził ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam inną wersję szamponu Batiste, ale rzadko po niego sięgam. Moje włosy na szczęście nie są przetłuszczające.

    OdpowiedzUsuń
  16. Venus, balsam pod prysznic mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie Ci poszło, z Venus miałam piankę do depilacji

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych produktów używałam jedynie suchego szamponu Batiste, całkiem dobrze się spisywał :) Sama skończyłam serum LIQ CG i pewnie jeszcze kiedyś po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakier do włosów i suchy szampon oczywiście znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię ten lakier do włosów ;) nie skleja i jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spray stylizujący Nivea znam i bardzo lubię:)

    Obserwuję i liczę na to samo:)
    https://karminoweusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że i u Ciebie we wrześniu znalazło się mało produktów w denku- dokładnie tak samo jak i u mnie :) Coś zużywanie mi nie idzie :)

    OdpowiedzUsuń