poniedziałek, 24 października 2016

Spotkanie blogerek - 15.10.2016 Katowice - upominki

Ostatnio mieliście okazję przeczytać relację ze wspaniałego spotkania blogerek, w którym miałam okazję uczestniczyć. Zaległości? Można nadrobić tu: KLIK Emocje związane z wydarzeniem już opadają, więc teraz na spokojnie, mogę Wam zademonstrować co otrzymałyśmy od partnerów spotkania. 


Upominki są po prostu rewelacyjne! Zapraszam do oglądania zdjęć :)








KikFb


CDFb





I to wszystko :) Dobrnęliście do końca? Ja zabieram się za testowanie, a Wy dajcie znać co najbardziej Was zaciekawiło :)
Bardzo dziękuję Partnerom Spotkania za wszystkie upominki.

24 komentarze:

  1. świetne upominki -miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile wspaniałości.:)
    udanych testów.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. te świeczniki ładne (obok ramki i rajstop CONTE) - jeśli dobrze myślę, że to to czy to może przybornik na długopisy? ;) nie mogę znaleźć na stronce mimo, że podałaś link...

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tą piankę do cery naczynkowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne upominki, miłego testowania :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, genialne upominki! Bardzo lubię batony Zmiany Zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałości ;) ciekawią mnie te batony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo upominków :) Ciekawią mnie produkty marki CD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudowności :) Zwłaszcza Indigo wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń