poniedziałek, 14 listopada 2016

Bluesky Polska - lakier hybrydowy

Lakiery hybrydowe już od dłuższego czasu są bardzo popularne. Coraz więcej firm wprowadza je do swojego asortymentu, istnieje również wiele marek, które zajmują się tylko ich sprzedażą. I super :) Hybrydy skradły moje serce na dobre. Bardzo je cenię za to, że są tak trwałe.
Do tej pory poznałam lakiery Semilac oraz NeoNail. A czy słyszałyście o Bluesky? To trzecia marka, którą miałam okazję poznać. 

Bluesky Polska - lakier hybrydowy

Pierwsza buteleczka to baza i top - 2w1. Uważam, że to dobre rozwiązanie. Produkt jest gęsty i trochę lepki, nie różni się zbytnio konsystencją od znanych mi do tej pory baz i topów. Ma standardowy pędzelek, rozprowadza się bez problemu i jeśli nie przesadzimy z nakładaną ilością, to nie będzie się rozlewał po skórkach. Ma dość specyficzny zapach. Ogólnie produkt sprawdza się bardzo dobrze. Jako baza spełnia swoją rolę - trzyma lakier, nie powoduje podrażnień i nie uczula. W roli topu również daje radę - ślicznie nabłyszcza, chroni lakier i nie znika z paznokcia do czasu, aż my sami nie postanowimy się go pozbyć. 

Lakier, który miałam okazję wypróbować to kolor o numerze 80623, pochodzi z kolekcji Aurora. Jest to śliczny odcień różu, delikatnie zmieszanego z pomarańczem. Stonowany, ale kobiecy i elegancki. Jak dla mnie cudeńko! Takiego koloru szukałam już od pewnego czasu. Idealnie będzie sprawdzał się na co dzień jak i na specjalne okazje. Jak wygląda kolor na stronie możecie zobaczyć na zdjęciu obok. W tym przypadku mamy również do czynienia z klasycznym pędzelkiem. Konsystencja lakieru jest zdecydowanie rzadsza niż u innych marek, ale na tyle wyważona, że nie spływa z paznokcia i nakładanie jest bardzo łatwe. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Jednak jeśli chcecie uzyskać większą głębię koloru, można pokusić się o nałożenie lakieru trzeci raz. Hybryda dobrze się utwardza w 60 sekund. Ja dla pewności ustawiam lampę na 90. Pięknym manicure możemy cieszyć się nawet 14 dni! Gdyby nie odrost to sądzę, że ten okres byłby dłuższy. W tym czasie nic złego z hybrydą się nie dzieje. Nadal ładnie błyszczy, nie widać odprysków.
Zdejmowanie także jest bezproblemowe. Podobnie jak w przypadku innych marek do usunięcia hybrydy stosuję drewniany patyczek. W acetonie trzymam paznokcie około 15 minut. 

Oba opisywanie przeze mnie produkty mają pojemność 10ml i znajdują się w ciemnych, nieprzepuszczających światło buteleczkach ze szkła. Wiem jednak, że buteleczki z innych kolekcji mają odcień koloru, który się w nich znajduje.
Asortyment Bluesky jest naprawdę bogaty! Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Cena lakieru hybrydowego to 29,99 zł
Ja jestem bardzo zadowolona. Cieszę się, że miałam okazję poznać Bluesky :)

26 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę.
    Kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych nie znam, ale ostatnio wkręciłam się w hybrydę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tych lakierach, ale kolor który posiadasz jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor! mam zwykły lakier w tym odcieniu i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochję już o hybrydach czytałam, ale nie te widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie bazy z topem. Zwłaszcza dla osób, które hybrydy robią rzadko. Mniejsze ryzyko, że baza albo top przeterminują się. Róż jest piękny, idealny na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te lakiery i bardzo je lubie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam. Ale odcień tego różu jest ładny :) lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolorki,ale lakiery widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie różowiutkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor ! O firmie pierwsze słyszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam marki, hybrydy nadal przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek, lubię tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już miałam okazję poznać większość marek na rynku i zdecydowanie moim faworytem jest semilac w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba NeoNail :) ale z Semilac'a mam tylko jeden lakier, więc może gdybym poznała więcej... ;)

      Usuń
  15. Używałam hybryd tej marki i bardzo się z nimi polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemny kolor. Ja również polubiłam tę markę i z pewnością jeszcze nie jeden odcień u nich kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, to widzę, że już sporo marek testowałaś. A lakiery z Em Nail wpadły ci może w ręce? Mi kolezanka na próbę pomalowała paznokcie nowym kolorem- Dusty rose- i fajnie to wygląda. Myslę nad kupieniem czegoś dla siebie w ich sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten marki jeszcze nie poznałam, ale właśnie przejrzałam ich ofertę i muszę powiedzieć, że wygląda to całkiem ciekawie :) A Dusty Rose - bardzo ładny kolor! :) Daj znać jak się lakier sprawdza :) Czy jest trwały itp. :)

      Usuń