wtorek, 29 listopada 2016

Chriscosmetics E-Style

Czy słyszałyście o Chriscosmetics? A może miałyście już doświadczenie z kosmetykami E-Style? Ja pierwszy raz poznałam je na spotkaniu blogerek, o którym pisałam tu: KLIK
Marka produktowa E-Style to prawdziwa nowość na polskim rynku, ponieważ dopiero w tym roku (2016) miała swoją premierę w naszym kraju. Dziś pokaże Wam ich dwa kosmetyki do makijażu - cienie do powiek oraz zestaw do stylizacji brwi.
 
Chriscosmetics E-Style

Na początek kilka słów na temat marki. Więcej możecie przeczytać na stronie producenta.
"Marka E style wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i łączy w sobie piękno, elegancję oraz najwyższą jakość za bardzo przystępną cenę. Nowoczesna linia produktowa E style ma wszystko, czego potrzebuje każda dziewczyna i kobieta, aby podkreślić swoje naturalne piękno. Szczególny nacisk kładziemy na precyzyjny wybór składników o najwyższej jakości (...)"
  
Opakowania kosmetyków są schludne, ale chyba nie wyróżniają się niczym szczególnym na tle konkurencyjnych produktów. Mają standardowy sposób wykonania oraz zamykania. Opakowanie zestawu do brwi jest odrobinę masywniejsze, ale może to za sprawą lusterka, w które jest wyposażone.

Chriscosmetics E-Style

Jedną z propozycji E-Style jest paletka czterech cieni do powiek.
Mocno napigmentowane, aksamitne cienie E style umożliwiają optymalne cieniowanie powiek, które utrzyma się przez długi czas. Kombinacja czterech modnych kolorów została zaprojektowana i dobrana przez profesjonalnych wizażystów w celu wzmocnienia zachwycającej i uwodzicielskiej mocy spojrzenia.

Na stronie producenta dostępnych jest pięć wersji paletki. Moja to 05 Coffee. Wszystkie zestawy są bardzo dobrze dobrane pod względem kolorystycznym. Kolory w zestawie idealnie do siebie pasują.
Najjaśniejszy odcień jest prawie matowy, występują w nim pojedyncze drobinki, które praktycznie nie są widoczne. Pozostałe kolory już są bardziej połyskujące, ale nie w przesadny sposób. Idealne do makijażu wieczorowego.

paletka cieni E style

Zgodzę się z producentem, że cienie są bardzo mocno napigmentowane! To ich duży atut. Dodatkowo są trwałe i dobrze trzymają się na powiece. Nie zbierają się w załamaniu powieki. Łatwo się je nanosi. Nie pylą ani się nie osypują. Mają bardzo ciekawą konsystencję - nie są aż tak suche jak niektóre cienie.
Mały rozmiar paletki oraz dołączony aplikator przemawiają za tym, aby zabrać ją w każą podróż.

zestaw do brwi E-Style

Podkreślone brwi to od dłuższego czasu obowiązek w makijażu. Producenci kosmetyków podążają za tą modą i na rynku pojawia się coraz więcej produktów do stylizacji. W ofercie E-style również możecie znaleźć paletkę do brwi. W tym przypadku do wyboru są trzy odcienie. Moja to najjaśniejsza - 01 Light Brown.

"Zestaw 2 cieni pudrowych i żelu woskowego do brwi w praktycznej palecie z lusterkiem i dwustronnym aplikatorem jest niezbędnym produktem do końcowej stylizacji brwi. Cienie pudrowe mogą być stosowane również jako cienie do powiek, kresek, ewentualnie do podkreślania policzków."

Tak jak producent obiecuje, w zestawie mamy dwa cienie oraz wosk do ujarzmiania naszych włosków, który w dodatku bardzo dobrze sprawdza się w swojej roli.
Cienie nie są aż tak mocno napigmentowane, ale szybko i dokładnie podkreślają brwi. Jestem z nich zadowolona, ponieważ nie zrobię sobie nimi dużej krzywdy, ale jednocześnie przestrzenie między włoskami są idealnie wypełnione i pokreślone.
Zdjęcie zrobione przeze mnie jest troszkę przekłamane. Kolory wpadają bardziej w brąz niż szary. Ostatni cień to połączenie szarości z brązem.
Jak już wspominałam, opakowanie wyposażone jest w lusterko. Dodatkowo dołączony jest aplikator.
Przyznaję, że do tej pory nie robiłam aż tak precyzyjnego makijażu brwi. Wystarczył mi tusz z Wibo i gotowe. Muszę jednak poćwiczyć bo czuję, że z tą paletką można wyczarować piękne kształty :)

Podsumowując... z kosmetyków jest zadowolona. Cienie najbardziej zaskoczyły mnie swoją pigmentacją. Uważam, że zestaw do brwi jest świetną opcją na początek - dla osób, które dopiero zaczynają używać takich produktów. Nie wiem co powiedziałyby dziewczyny bardziej doświadczone w temacie stylizacji brwi. U mnie to pierwsza tego typu paletka i uważam, że spełnia moje oczekiwania.

19 komentarzy:

  1. Paletka cieni bardzo mi się podoba. Piękne kolory a pigmentacja naprawdę genialna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw do brwi opisywałam kiedyś na swoim blogu. Lubię go, ale mam wersję najciemniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka jest mi znana, mam te same produkty, tylko w innych kolorach i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znam ale ja mam kilka paletek więc za nowymi cieniami nawet się nie rozglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że poznałam je dopiero u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne cienie. Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale cienie mają dobrą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka cieni super kolory ;)

    OdpowiedzUsuń