sobota, 26 listopada 2016

Naturalny puder Felicea

Kosmetyki naturalne zdobywają coraz większą rzeszę fanek. Przyznaję, że ja w tym temacie jestem bardzo mało doświadczona. Tym bardziej cieszę się, że mogę wypróbować puder od Felicea, polskiego producenta kosmetyków naturalnych. Produkt nie jest testowany na zwierzętach i nie zawiera parabenów.


Od producenta:
Naturalny puder prasowany Felicea ma lekką konsystencję oraz jedwabiście rozprowadza się na skórze. Delikatny połysk pudru daje efekt naturalnego blasku zdrowej skóry, pozwala na subtelne ożywienie twarzy oraz na optycznie wygładzenie niedoskonałości. Dzięki zastosowaniu kaolinu, krzemionki i ekstraktu z bambusa doskonale wchłania sebum i posiada właściwości matujące. Rozprasza światło, w efekcie czego optycznie zmniejsza zmarszczki i drobne defekty skóry, daje efekt soft focus. Oprócz działania wygładzająco-matującego posiada także właściwości pielęgnujące skórę, działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Puder szafirowy zastosowany w pudrach felicea ma właściwości nawilżające i wygładzające drobne zmarszczki. Dostępny jest w dwóch odcieniach: chłodnym i ciepłym.

Puder znajduje się w okrągłym opakowaniu, wykonanym z solidnego plastiku. Trochę ciężko się otwiera, ale nie stanowi to problemu. Bez obaw możemy wrzucić go to torebki czy kosmetyczki. Opakowanie wyposażone jest w lusterko, ale nie mamy tu gąbeczki do aplikacji. Dla niektórych może być to wada, dla innych nie. Ja nie narzekam :)


Puder Felicea dostępny jest w dwóch odcieniach - jasny piasek oraz ciemny piasek (u mnie gości wersja jaśniejsza). Produkt sprawdza się bardzo dobrze. Nie ma mocnego krycia, daje delikatny, naturalny efekt zdrowej cery. Ładnie wygląda na twarzy, ale niestety musimy przed aplikacją zadbać o nawilżenie, ponieważ podkreśla suche skórki.
Jestem bardzo zadowolona z efektu matu jaki daje. Zgodzę się z obietnicą producenta, że puder wchłania sebum. Moje czoło zdecydowanie dłużej pozostaje matowe, a jeżeli błyszczenie już się pojawi to w mniejszym stopniu niż zazwyczaj. Produkt dobrze utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin.
Małym minusem pudru jest to, że podczas aplikacji pyli, niestety to mnie trochę denerwuje.
Mimo kilku wad kosmetyk sprawdza się całkiem nieźle. Sądzę, że Felicea podbije niejedno serce. 
Jestem ciekawa jakie kosmetyki naturalne Wy polecacie oraz czy poznałyście już markę Felicea?

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, dla mnie wersja ciemniejsza zdecyowanie ;)

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego pudru, ale marke bardzo lubię :) Mam ich pomadkę i kredkę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy, jakoś nie mam problemu z suchymi skórkami, choć czasami się zdarza. Mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze produktów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ich szminkę i jestem bardzo zadowolona, usta są zadbane i wypielegnowane a ponadto w kolorze głębokiej czerwieni 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale tez coraz chętniej sięgam po kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że małe krycie, ale wchłanianie sebum to wielki, wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo duży! To według mnie jego największy plus. Szczególnie, gdy zastosuje się go pod podkład :)

      Usuń
  8. I've never heard about this product :D Thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemny. I może zmusiłby mnie do regularnego stosowania kremu pod makijaż, żeby tych suchych skórek nie było widać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama używam naturalnych kosmetyków, ale z Felicea jeszcze niczego nie miałam. Lubię takie delikatne pudry o lekkim kryciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze produktów tej firmy ale chętnie się im przyjrze ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaśniejszą wersję bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej marki miałam pomadkę, korektor i konturówkę, byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale z chęcią przetestowałabym z jej oferty pomadki i błyszczyki;).

    OdpowiedzUsuń