piątek, 2 grudnia 2016

Denko Listopad

Listopad już za nami. Pewnie już wiele osób żyje zbliżającymi się Świętami. Ciężko tego uniknąć skoro na każdym kroku można już poczuć ten klimat. Zanim jednak całkowicie poddamy się magii grudnia, trzeba podsumować miniony miesiąc. Czas na Denko Listopada!

Denko Listopad

1. Balea, żel pod prysznic - tutaj jeszcze wkradło się trochę lata, ponieważ żel był o typowo wakacyjnym zapachu. Produkty Balea są naprawdę godne uwagi. Żele mają wspaniałe zapachy. Jeśli będziecie miały okazję je wypróbować to polecam! Ja chętnie kupiłabym ponownie.

2. Nivea, krem do oczyszczania twarzy - więcej o nim pisałam tu: KLIK Kupię ponownie 

3. Rexona, antyperspirant w kulce - całkiem niezły. Nie brudził ubrania i dobrze chronił. Miał całkiem przyjemny zapach. Wolę produkty w sprayu, ale możliwe, że kupię ponownie.

4. Carmex - podobno się go kocha, albo nienawidzi... więcej można przeczytać tu: KLIK Kupię ponownie

5. Apar, próbki perfum - zużyłam dwie próbki, które dostałam razem z pełnowymiarowymi produktami. Świetnie sprawdziły się w podróży, ponieważ wygodnie się je aplikuje, zajmują mało miejsca i są lekkie. Idealne na kilkudniowy wypad. A więcej można przeczytać tu: KLIK 

6. Bielenda, kremowe serum do ciała - więcej o nim już wkrótce :)

7. Isana, chusteczki do demakijażu - niestety nie polubiliśmy się. Chusteczki słabo radzą sobie z makijażem, szczególnie oczu. Nie kupię ponownie

8. AA, zimowa pomadka do ust - mały koszmarek! Może i dobrze chroni usta i je odpowiednio natłuszcza, ale... okropnie bieli usta! Pomadka ma biały kolor, ale myślałam, że po aplikacji będzie bezbarwna - niestety. Stosowałam ją jedynie na noc, ponieważ z tak białymi ustami nie można było pokazać się ludziom. Nie kupię ponownie.

9. Fa, żel pod prysznic - miałam już wersję różową, ale to ta skradła moje serce! Zapach tego żelu wygrywa wszystko! Nie pachnie on typowym kokosem, ale (chyba) wodą kokosową. Wspaniały! Jeśli tylko wyjdą jakieś dezodoranty lub inne produkty z tej linii to kupuję je od razu ;-) Kupię ponownie!

10. Eveline, złoty peeling-masaż - produkt dla tych którzy nie lubią mocnych zdzieraków. Mimo, że jest delikatny to jednak całkiem nieźle wygładza. Możliwe, że kupię ponownie

11. Cztery Pory Roku, krem do rąk - to już kolejne opakowanie tego kremu, które zużyłam. Więcej tu: KLIK Kupię ponownie

12. Bielenda, nawilżający płyn micelarny -  dobrze radził sobie z demakijażem i oczyszczaniem twarzy. Nie podrażniał. Nie nazwałabym go nawilżającym, ale przynajmniej nie powodował wysuszenia. Kupię ponownie.

A jak Wasze zużycia w listopadzie?  

23 komentarze:

  1. Na żel pod prysznic Baela też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, szkoda tylko, że nie mam dojścia do niego :)

      Usuń
  2. Zasmuciłaś mnie tą pomadką AA, niedawno kupiłam 2 sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie lepiej jeśli mało nałożysz. Dosłownie jedno pociągnięcie :)

      Usuń
  3. Zaciekawiło mnie to kremowe serum do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci poszło. Żele Balea lubię, chociaż przejadły mi się już.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaczęłam robić denko co dwa mniesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne denko! I jak widzę większość rzeczy świetnie się sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele Balea polubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Caremex - produkt obowiązkowy na zimowe mrozy ;) A ten żel Fa musi pachnieć przepięknie, chętnie przetestuję ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te żele z Fa, bosko pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel Balea także polubiłam i zużyłam jakiś czas temu. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję ich spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne denko, ale chyba nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko żele z Balea. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie sprawdziłabym u siebie płyn micelarny z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoo, ale tego dużo :) Moje denko znacznie uboższe, ale mimo to jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie będę musiała kupić ten żel Fa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostatnio zużyłam to serum z Bielendy i podobnie jak u Ciebie, czeka u mnie na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem spore denko. Też nie polubiłam się z chusteczkami Isana. Dużo bardziej lubię te z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  18. no proszę jak Ci ładnie poszło nic nie miałam z wymienionych w tym poście kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię żele Balea :)
    Całkiem spore to Twoje denko.

    OdpowiedzUsuń