wtorek, 20 grudnia 2016

Indigo - Arôme 99 krem do rąk

W mojej torebce zawsze można znaleźć jakiś krem do rąk. Po takie produkty sięgam chętnie przez cały rok, ale zima to czas szczególny. O tej porze roku nasze dłonie są przesuszone i wymagają dodatkowej uwagi. A więc dziś o nie zadbamy z kremem Indigo.

Od producenta:
Perfumowany krem do rąk Indigo o energetyzującym zapachu Arome 99 chroni, regeneruje, odżywia, wygładza i nawilża skórę Twoich rąk, zawiera aż 9 składników aktywnych (Wosk pszczeli, D-panthenol, Masło Shea, Gliceryna, Lanolina, Alantoina, Olej Słonecznikowy, Ekstrakt ze skrzypu, Lanolina).

Marka Indigo znana mi była jedynie z lakierów do paznokci. Jednak ich oferta jest znacznie bogatsza! Na spotkaniu blogerek, o którym pisałam tu: KLIK otrzymałyśmy kilka produktów Indigo. W pierwszej kolejności w ruch poszedł krem do rąk. Bardzo zaciekawiło mnie jego opakowanie - kartonik z uroczą, dziewczęcą, ale może delikatnie zadziorną grafiką. Na początku nie wiedziałam co tam może się kryć :)
Opakowanie samego kremu jest również ładne i ciekawe. Tubka jest przezroczysta, zdobi je jedynie logo producenta oraz mała grafika. Opakowanie wykonane z mocnego plastiku - z pewnością nie uda nam się go ścisnąć, ma także pompkę. Łatwo dozuje się odpowiednią ilość kremu. Pojemność 30ml.


Konsystencja kremu jest lekka, ale nie rzadka. Bez problemu rozsmarowuje się na dłoniach. Mam jednak wrażenie, że zaraz po aplikacji występuje delikatnie tłusta warstwa. Nie jest to typowy film, ale mimo wszystko coś tam na rękach czuć. Latem bardzo by mnie to denerwowało, ale teraz jest to do zaakceptowania. Szczególnie, że krem bardzo szybko się wchłania i również ta tłusta warstwa po pewnym czasie znika.
Produkt świetnie nawilża dłonie i przynosi ulgę suchym dłoniom. To idealna opcja na ten chłodny czas! Oczywiście aplikację kremu należy co jakiś czas powtarzać.
Indigo po prostu mnie oczarowało zapachem! Co oni zrobili z tym kremem to po prostu wow! Cudowny, wspaniały zapach, który przez długi czas pozostaje na dłoniach. Jest to słodka woń, ale odpowiednio wyważona, nie dusząca. Dzięki temu używanie kremu jest jeszcze bardziej przyjemne. Mam tylko nadzieję, że po pewnym czasie nie znudzi mi się ten zapach i nie zacznie przeszkadzać...

Osobiście uważam, że mimo słodkiego zapachu, który może kojarzyć się z latem, jest to produkt na chłodniejsze miesiące. Dlaczego? Krem jest dość treściwy - pozostawia na pewien czas tłustą warstewkę oraz ma intensywny zapach, który latem mógłby być zbyt duszący.

30 komentarzy:

  1. Super! Takie zimowe wspomnienie lata ;) Najważniejsze że dobrze chroni,
    Pozdrawiam
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy i taki malenki do torebki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też go właśnie używam. Zapach jest przyjemny, ale działanie nazwałabym przeciętnym. Jedynie częste używianie sprawia, że nadaje się na ten chłodniejszy czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach ma fajny, ale nic poza tym ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie się prezentuje:) Z tej marki kupiłam ostatnio hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie na jesień i zimę jest zdecydowanie za słaby, ale pięknych zapachów nie można odmówić tym kremikom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam próbki i myślałam o pełnowymiarowym opakowaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Już na samo opakowanie bym poleciała, a jak dodatkowo ładnie pachnie to juz całkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje,
    Chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ślicznie i uroczo :) Z chęcią byśmy go wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie ma piękne:D ale nie lubię jak na dłoniach zostaje mi taka tłusta warstwa;/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ci mam w zapasach! Jeszcze nie testowałam Ale już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Średnio przepadam za takimi produktami - lubię delikatne zapachy i szybkie wchłaniania - buteleczka też mnie nie przekonuje, wygląda jak zabawka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) No i Wesołych Świąt !buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka produktów od nich, są dla mnie nowością więc jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda rewelacyjnie. Szkoda, że jest ta tłusta warstewka. Ale zawsze można używać go tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapach, to prawda jest wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego produktu, ale wierzę, że ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam inną wersję zapachową i niestety nie mogłam znieść zapachu - zbyt intensywny jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go, ale w innej wersji zapachowej i przyznam, że mi trafiła się ciężka i zimowa kompozycja :C Arome 99 znam i bardzo lubię - to dość klasyczny zapach, dlatego znajdzie wielu zwolenników :D

    OdpowiedzUsuń