sobota, 31 grudnia 2016

Vellie - nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym od V.Laboratories

To już ostatni post w 2016 roku :)  To niesamowite jak ten rok szybko zleciał! Chyba czas na podsumowanie? Będzie krótkie - to był dobry rok, stałam się bogatsza o kilka doświadczeń. A jak 2016 wyglądał z perspektywy blogowania? No tu nie jestem zadowolona z częstotliwości publikowanych przeze mnie postów, ale wina leży w braku czasu. Miałam także okazję uczestniczyć w kilku ciekawych wydarzeniach, między innymi w spotkaniach blogerek. 

To teraz czas na ostatnią recenzję.
Kosmetyki V.Laboratories do tej pory nie były mi znane. Widziałam je czasami w Biedronce, ale jakoś nie miałam okazji ich kupić. Tym bardziej cieszę się, że na ostatnim spotkaniu blogerek otrzymałam żel pod prysznic tej firmy.

V.Laboratories - Vellie nawilżający żel pod prysznic z olejkiem arganowym

Nawilżający żel pod prysznic przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w tym skóry wrażliwej. Delikatna formuła żelu pozostawią skórę gładką i nawilżoną, o przyjemnym zapachu. Żel oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochronny film. Zapewnia uczucie świeżości i czystości przez cały dzień. Produkt testowany dermatologicznie, posiada naturalne pH dla skóry.

Składniki aktywne:
  • Gliceryna - hydrofilowa substancja nawilżająca,
  • Panthenol (prowitamina B5): pielęgnuje, łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek a także podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją.
  • Olej arganowy bogaty w NNTK - niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe w tym kwas oleinowy - omega-9; idealny składnik do skóry suchej, podrażnionej i zniszczonej, działa nawilżająco oraz wygładzająco. 
Żel ma pojemność 500ml, a więc sporo. Wyposażony jest w pompkę co przy takiej wielkości bardzo się przydaje. Pompka nie zacina się, ale dozuje mało produktu. Czy to wada? Zależy co kto lubi. Ja, aby wydobyć zadowalającą ilość żelu muszę się trochę namachać ;) Ma mleczny  kolor i konsystencję kremowo - żelową.
Nie mam dużych wymagań jeśli chodzi o żele pod prysznic. Ważne jest, aby miały ładny zapach i dobrze myły. Vellie spełnia te wymagania. Jego zapach jest podobny do innych produktów zawierających olejek arganowy, ale może jest odrobinę bardziej słodki. Nie jest wyczuwalny na skórze.
Żel dobrze myje i nie podrażnia skóry. Niestety nie zauważyłam, żeby nawilżał skórę. Produkt jest wydajny.

Vellie to całkiem dobry produkt. Może nie powala na kolana, ale robi to co powinien.

7 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu pod prysznic. ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało jest takich żeli które będą mieć działania nawilżające ;) w sumie nie ma co oczekiwać od takiego produktu ale jeśli pięknie pachnie i dobrze myje to używanie jest czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały nam się opakowania tych kosmetyków :) Dobry żel pod prysznic zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale podoba mi się jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne opakowanie. Nie miałam jeszcze żelu z olejkiem arganowym , ciekawa jestem tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie trafiła maska do włosów tej marki, ale nie zachwyciła mnie, niestety. Nie na tyle, żeby chcieć wypróbować inne produkty marki.

    OdpowiedzUsuń