sobota, 4 lutego 2017

Denko Styczeń

I styczeń już za nami. Bardzo szybko minął! Wam też?
Tradycyjnie zabieram się za podsumowanie zużyć. Tym razem w denku znajduje się większość produktów do podstawowej pielęgnacji. Pewnie większość jest Wam znana.

Denko Styczeń

1. Nivea, Color Care&Protect, szampon - bardzo dobrze się spisywał. Nie plątał włosów i pozostawiał przyjemny zapach, który dość długo się utrzymywał. Za to lubiłam go najbardziej :) Czy chronił kolor? Niestety ciężko mi to ocenić... Chętnie kupię ponownie.

2. Nivea, Color Care&Protect, odżywka - z niej także byłam zadowolona. Ułatwiała rozczesywanie. Ma konkretną konsystencję, nie spływa z włosów i dobrze się ją nakłada. Zapach kompatybilny z szamponem. Kupię ponownie.

3. Theo Marvee, Caviariste Perlique - tonik do twarzy z kawiorem i perłą - pełną recenzję możecie przeczytać tu: KLIK Dobry produkt, ale niestety dość drogi.

4. Isana, żel pod prysznic - te małe produkty rewelacyjnie sprawdzają się podczas krótkich wyjazdów :) Dobrze myją i całkiem ładnie pachną. Kupię ponownie.

5. Bath & Body Works, Winter Candy Apple, żel pod prysznic - żele z BBW są rewelacyjne! Bardzo wydajne, gęste i zachwycające zapachem. Ta wersja to idealna opcja na zimę. Bardzo chętnie bym do niego jeszcze wróciła. Kupię ponownie.

6. Garnier Moisture + Aqua Bomb, maseczka w płacie - za kilka dni pojawi się jej pełna recenzja :)

7. Darmica, Pure, łagodny peeling enzymatyczny z keratoliną i białą glinką - faktycznie bardzo łagodny, nie wiem czy może nie za bardzo :) ale przynajmniej nie zrobimy sobie nim krzywdy. Dobrze wygładza buzię i jest mega wydajny. Nie wiem czy kupię ponownie, ale tylko dlatego, że już mi się znudził i chętnie poznam coś innego. Może trochę mocniejszego.

8. AA, płyn dwufazowy do demakijażu - radził sobie z demakijażem tak jak należy. Dobrze rozpuszczał tusz i był łagodny dla oczu. Nie podrażnił i nie powodował szczypania. Powiedziałabym, że to taki zwykły produkt, który robi to co ma robić. Może kupię ponownie.

9. AA, Hydroalgi błękitne - odżywczy krem do twarzy - polubiliśmy się :) miał fajną żelowo - kremową konsystencję. Szybko się wchłaniał, nie pozostawiał uczucia lepkości i całkiem nieźle nawilżał. Można go stosować pod makijaż. Kupię ponownie.

I to wszystko :) Dajcie znać, które z tych produktów są Wam znane i jakie jest Wasze zdanie na ich temat :) 

26 komentarzy:

  1. Szampon i odżywkę z Nivea bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te maski Garnier będą mi się śnić po nocach, wszędzie one ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie te produkty Nivea nie ochroniły koloru, ale całkiem dobrze wypadły w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tej maseczki z Garniera, jeszcze nigdzie jej nie widziałam stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy żeli z BBW są super, miałam kiedyś dwie miniaturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze względu na brak miejsca zrezygnowałam z wpisów "denko". Całkiem sporo udało Ci się zużyć, maseczka Garniera mnie szczerze zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie odzywki nivea mimo,ze sklady do najlepszych nie naleza:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z BBW ale może w końcu mi się uda dorwać te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon Nivea dobrze robi moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na opinię tej maseczki Garnier

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zużycia, algi od AA też bardzo polubiłam, fajne kremy na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej kusi żel BBW:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Żel z BBW musiał super pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żele pod prysznic z Isany też bardzo lubię i chętnie kupuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja właśnie kupiłam maskę z Garnier to różową i jestem jej mega ciekawa. jutro chyba dokupię jeszcze niebieską, bo dorwałam tą różową dzisiaj za niecałe 5zł:) z Dermiki z tej serii Pure miałam płyn micelarny, który był całkiem niezły. I obecnie mam żel do mycia twarzy z kwiatem lotosu. Lubię produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja produkty Dermika znam dość słabo...
      Gdzie kupowałaś maseczkę Garnier?

      Usuń
  17. Żel z BBW musiał pachnieć nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam duet z Nivea i strasznie obciążał mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam szampon i odżywkę z Nivea, byłam zadowolona ;) Krem i płyn z AA mam w zapasach!

    OdpowiedzUsuń