środa, 1 lutego 2017

Neess - lakiery hybrydowe

Lakiery hybrydowe to prawdziwy hit! Chyba każdy kto je poznał bliżej, potwierdzi moje słowa. Cieszę się, że coraz więcej marek postanawia wprowadzić hybrydy do swojej oferty. Mamy w czym wybierać!
Dzisiaj zapraszam na spotkanie z marką Neess, która powiększa moją małą lakierową kolekcję.

Neess - lakiery hybrydowe

Produkty Neess są produkowane w Europie. Marka w swojej ofercie posiada wszystko co jest potrzebne do wykonania manicure hybrydowego. Poza tym na oficjalnej stronie http://neess.pl/ znajdziemy również pędzle do makijażu oraz szczotki do włosów. 

Ale co z lakierami?
Znajdują się w standardowych, ciemnych buteleczkach. Podoba mi się, że na górze mamy podgląd koloru wraz z numerkiem. Lubię takie rozwiązania.
Na buteleczce poza logiem marki, znajduje się również nazwa koloru, która akurat u mnie jest pomylona :P Kolor, który posiadam to "Rock&Róż".

Neess - lakiery hybrydowe

Jeśli już o kolorze mowa to muszę powiedzieć, że jest cudowny! Naprawdę piękny i wspaniały :) a to nie jest tylko moje zdanie. Produkt ładnie kryje, dwie warstwy wystarczą, aby nie było prześwitów. Lakier bez problemu się utwardza, współpracując także z topem i bazą innych marek. Wielkość pędzelka określam jako standardową. Lakier nie spływa z paznokci podczas aplikacji, nie uczula.
Jak na hybrydę przystało nie ściera się i pozostaje na paznokciach do czasu, aż sami postanowimy się jej pozbyć. Zdejmowanie przebiega identycznie jak w przypadku innych marek - kilkanaście minut w acetonie i ściągamy drewnianym patyczkiem. 

Cieszę się, że poznałam kolejną markę lakierów hybrydowych. Neess wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie i zachwyciła kolorem. To nic, że napis na buteleczce jest inny - dobrze, że kolor poglądowy się zgadza.
Jeśli chcecie zobaczyć jakimi kolorami dysponuje marka to odsyłam Was tu: KLIK
Jestem także bardzo zadowolona z pyłków Neess. Świetnie się trzymają i dają piękny efekt! Możecie to zobaczyć na moim Instagramie
Są tu miłośniczki lakierów hybrydowych?

14 komentarzy:

  1. Ja póki co hybryd nie używam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od 4msc stosuje hybryde i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka razy ale raczej sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z neess bardzo lubię primer, bazę, top i cleaner. Kolory owszem fajne, ale krycie jest średnie i nie poziomują się ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały czas nie przekonałam się do lakierów hybrydowych, pozostaję przy klasycznych formułach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ciągle żele :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. hybryda jest fajna ale bardzo osłabia paznokcie a moje są bardzo słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery hybrydowe! Z ta marką jeszcze nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te lakiery, niestety krycie jest słabe, nawet przy dwóch warstwach są lekkie prześwity, natomiast pyłki są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny,cukierowy róż. Jestem wielką fanką różowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie hybrydy mi się podobają ale stosuję jedynie latem na stopach ;) niestety do mojej pracy paznokci u rąk nie mogę mieć pomalowanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuje hybrydy od niemal roku i jestem bardzo zadowolona. Tej jeszcze nie testowałam, ale chyba się skuszę bo kolory są cudowne :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://lipstickhills.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. potwierdzam, hybrydy to hit ! ja akurat mam zestaw semilaca. ostatnio hybrydy zaczęłam używać też na stopy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń