czwartek, 2 marca 2017

Denko Luty

Dopiero robiąc zdjęcie do tego wpisu zobaczyłam jak mało produktów zużyłam w tym miesiącu... Moje Denka nie są jakoś specjalnie potężne, ale tak skromnie to chyba nigdy nie było. Dobrze to czy źle? Nie, to nie jest minimalizm... po prostu za dużo produktów mam napoczętych i używam ich naprzemiennie, a przez to dłużej trwa ich wykończenie.
Dzisiaj zobaczycie tylko pięć produktów, a w dodatku każdy z nich pojawił się już na moim blogu.

Denko Luty

1. CD, żel pod prysznic - o tym oraz kilku innych produktach CD możecie przeczytać tu: Kosmetyki CD Jeśli chodzi o sam żel pod prysznic to kupiłabym ponownie. Miał ładny zapach i spełniał swoją rolę.
 
2. Isana, mydło w płynie - jedno opakowanie pojawiło się już w Denku Grudnia spodobało mi się na tyle, że kupiłam kolejne opakowanie. Mydła z Isana mają ładne zapachy i są bardzo tanie ;) Wersja z karmelem i jabłkiem była limitowana, a więc pozostawiam bez oceny.

3. Hyal-Drop, krople do oczu - moje ulubione :) dobrze nawilżają i są wygodne w użyciu. Kolejny raz pojawiają się w Denku. Kupię ponownie.

4. TianDe, pomadka do ust - więcej o niej tu: KLIK Ogólnie przypadła mi do gustu. Nie rozpuszczała się ani nie łamała. Mogłaby nawilżać na dłuższy czas. Nie wiem czy kupię ponownie.

5. Vellie, żel pod prysznic - recenzja tu: KLIK  Produkt dość przeciętny, ale nie najgorszy. Trochę trzeba się napompować, aby wydobyć z butelki odpowiednią ilość kosmetyku. Nie podrażnia, myje, ale niestety nie nawilża. Nie wiem czy kupię ponownie.

I to wszystko :) Skromnie, ale tradycyjne Denko musiało być i teraz możemy rozpocząć nowy miesiąc!

30 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze kosmetyki znam.Mydło ma ładny zapach, a żel prawie wykończyłam w lutym ;) Będzie w kolejnym denku ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko krople, ale teraz kupuję inne z takim samym składem, ale tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, tak malutko zużyłaś? ja to zawsze mam tyle kosmetyków w denku:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poszalałaś w tym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych produktów. u mnie też jakoś super szybko nie idzie zużywanie kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zmian nic, prawie bo isanepid czasem kupuje, jednaktualizacja tego wariantu zapachowego nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde denko się liczy. Moje wcale nie jest bogatsze, a i tak się z niego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten problem, że używam wielu kosmetyków, i to z każdej kategorii. A potem jak się kończą to wszystkie na raz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Też tak mam, że wszystko na raz się kończy :)

      Usuń
  9. Szkoda, że to mydło z Isany to wersja limitowana bo chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko mydło do rąk, moja mama je miała, naprawdę fajnie pachniało :) Moim zdaniem każde denko się liczy, u mnie czasem jest super duże, czasem nie zużywam nic, to zależy, jak ułożą się zużycia - jak większość kosmetyków zaczynam używać od zera to raczej nierealne jest żeby zużyć je w ciągu miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miesiąc to zużywam chyba tylko żele pod prysznic. Z innymi rzeczami zawsze schodzi dłużej :)

      Usuń
  11. Ja parę dni temu kupiłam żel ''zakazane jabłko'' <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam Isana żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie to mydełko z Isany szału zapachem nie zrobiło :P Wolę z Biedronki Linda Gruszka i śliwka lub Rabarbar i Agrest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadnego z powyższych produktów nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat z twojego denka nie znam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje denko przypomniało mi o kroplach Hyal Drop. Sama kiedyś je używałam, później (nawet nie wiem, dlaczego), stosowałam coś innego. Ale masz rację - bardzo wygodnie się ich używa, no i najważniejsze -> są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mydła z Isany i żele :D Zapachy boskie, a tego akurat nigdy nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnych produktów nie miałam ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie niewiele tego, ale ja też nie zużywam wcale tak dużo, dlatego robię denka raz na kilka miesięcy i wtedy są duże :>

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jeszcze nie miałam okazji żadnego z tych produktów używać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam żel pod prysznic CD i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. skromnie, ale zużyte zawsze cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, denko minimalne, ale nic z niego jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń