wtorek, 7 marca 2017

Rossmann 1+1 Dzień Kobiet

Dziewczyny słyszałyście już o promocji w drogeriach Rossmann z okazji Dnia Kobiet?
W dniach 07-08 marca 2017r. kupując produkty do pielęgnacji włosów, żele pod prysznic, dezodoranty oraz zapachy, drugi produkt dostajecie gratis!
Promocją 1+1 zostaje  oczywiście objęty produkt tańszy lub w tej samej cenie. Ja już jestem po zakupach :) a co wpadło do koszyka?

Rossmann 1+1 Dzień Kobiet

Zdecydowałam się na produkty, które będą mi najbardziej potrzebne. Patrząc na zdjęcie może ciężko w to uwierzyć, ale nie zrobiłam dużych zapasów :) W mojej łazienkowej szafce brakowało już żeli pod prysznic i odżywek do włosów. Ostatnio zużywałam i kupowałam je na bieżąco, a więc dwa zapasowe kosmetyki to niewiele :) Buszując pod drogerii wybierałam produkty o jak najbardziej zbliżonych cenach.

Rossmann 1+1 Dzień Kobiet

Do koszyka wpadły dwie odżywki od Pantene. Obie wersje są dla mnie nowością i z mam nadzieję, że będą się dobrze sprawdzały :) Pierwsza z nich to Oil Therapy, która jest przeznaczona do włosów zniszczonych. Wyposażona w system naprawiający uszkodzenia :P Druga to Moisture Renewal, czyli nawilżenie i wygładzenie włosów. Odżywki kosztowały 9,99zł.

Skusiłam się również na odżywkę bez spłukiwania Gliss Kur Total Repair. Nie pamiętam czy miałam już taką wersję, ale ogólnie te produkty się u mnie dobrze sprawdzają, a że już dawno żaden Gliss Kur u mnie nie gościł to miło znów go widzieć na mojej półce. Cena to 12,99zł.
Do odżywki w sprayu dobrałam suchy szampon Batiste. Do tej pory poznałam jedynie wersję Wild, o której możecie przeczytać tu: KLIK  Cena: 14,99zł.
W tej parze ceny trochę się różniły, a więc za odżywkę Gliss Kur oraz szampon Batiste zapłaciłam jedynie cenę szamponu!

Rossmann 1+1 Dzień Kobiet

Do koszyka wpadły również dwa antyperspiranty Rexona. Znane oraz sprawdzone, a więc nic tylko brać! Cena za oba to: 9,99zł
I ostatnia para produktów to żele pod prysznic z Dove. Uwielbiam je! Super nawilżają i ślicznie pachną. Pełną recenzję możecie przeczytać tu: KLIK Tym razem cena wyniosła 13,99zł 

Aktualna promocja cieszy się bardzo dużą popularnością. Na zakupach byłam dopiero po południu i nie dość, że jeszcze kręciło się sporo ludzi to w dodatku półki były już prawie puste! Szok! Jednak nie ma co się dziwić. Można zaoszczędzić trochę pieniążków.

Dodam tylko, że w promocji biorą udział także produkty przeznaczone dla mężczyzn. Rabaty naliczane są również w sklepie on-line.

Macie w planach jakieś zakupy?

19 komentarzy:

  1. Super informacja, bo akurat potrzebuję odżywki do włosów, to sobie coś dobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, byłam na zakupach. Zastanawiałam się nad odżywkami Pantene, ale w końcu kupiłam coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro będę i na pewno na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mnie nie kusiło, ale chyba jednak się przejdę i kupić jakieś męskie kosmetyki. Poczekają na Dzień Ojca bądź inną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu, ile ciekawych kosmetyków. Będziesz miała co testować. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam na zakupach dziś ;)
    Postawiłam na antyperspiranty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety byłam wczoraj... a chętnie bym skorzystała z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba się będzie do 8 zastanowić czy skorzystać:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gliss kur bardzo lubię, natomiast do pantene mam uraz.. suchego szamponu nie używam bo mam słabe włosy..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja - póki co muszę wykorzystać to co mam w zapasach - dopiero później będę planowała ZAKUPY nowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, takie promocje a ja nie mam gdzie w domu tego postawić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłam się jedynie na szampon i odżywkę z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam dwa żele od Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Dove bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam tylko odżywkę i szampon JF do włosów blond :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam szampon i dostałam drugi gratis, bardzo się cieszyłam. Szkoda, że nie wiedziałam, że dezodoranty, też można było wziąć na takie zasadzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też sie skusiłam i poszalałam z szamponami Tołpa ;)

    OdpowiedzUsuń