czwartek, 23 marca 2017

ShinyBox Marzec 2017

Ostatnie pudełko ShinyBox zamówiłam we wrześniu. Jak to zleciało! Marzec to miesiąc moich urodzin, a więc postanowiłam sobie sama zrobić prezent - niespodziankę i zamówić pudełko pełne kosmetyków. Poza tym podpowiedzi pokazywane przez ShinyBox jeszcze bardziej przekonały mnie do zakupu. Czy było warto? Zobaczcie sami

ShinyBox Marzec 2017

Pudełko ma śliczną grafikę. Tak, czuć to wiosnę! A w środku... aż 8 produktów, a w tym 7 pełnowymiarowych!
Od samego początku było wiadomo, że jednym z kosmetyków będzie:
1. LashVolution, Serum do rzęs - Rzędy długie i gęste jak u gwiazd Hollywood są w zasięgu ręki. Zawartość naturalnych składników pozwala na bezpieczną stymulację wzrostu rzęs, a zarazem dodaje im objętości oraz ograniczy ich wypadanie. Aplikacja zajmuje tylko 10 sekund, a efekty są widoczne już po 14 dniach stosowania. 
Jedynie to serum już przekracza wartość pudełka. Jest to oczywiście produkt pełnowymiarowy. Super, moje rzęsy teraz potrzebują takiego wzmocnienia!

ShinyBox Marzec 2017 zawartość

2. Schwarzkopf, Szampon do włosów Schauma z linii Nature Moments - Lekka formuła o wyjątkowo soczystym zapachu, która oczyszcza włosy bez ich obciążania. Naturalnie zadba o każdy rodzaj włosów dzięki zawartości esencji w 100% prosto z natury oraz braku sztucznych barwników i silikonów. Do mnie trafiła wersja przeznaczona do włosów zniszczonych. Produkt pełnowymiarowy.

3. Bielenda, Profesjonalna formuła: Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca "Efekt mezoterapii" - Hydrożelowa maseczka doskonale nawilży skórę i sprawi, że Twoja cera będzie wypoczęta i promienna. Zyska ładny, zdrowy koloryt. A wszystko dzięki zawartości cenionych składników aktywnych używanych w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Efekty w jakośći skóry widać już po jednym zastosowaniu. Produkt pełnowymiarowy. Można jeszcze było trafić na 3 - fazowy zabieg wygładzający "Mikrodermabrazja".

4. Bell, kremy róż do policzków - Dziewczęcy, wiosenny makijaż z efektem wypoczętej i rozpromienionej twarzy, przy wyjątkowo łatwej, przyjemnej aplikacji. Dzięki kremowej formule o lekkości pudru makijaż będzie naturalny, a zarazem długotrwały. Produkt pełnowymiarowy o różnych kolorach. Mi przypadł piękny, jasny odcień. 

5. Jadwiga, Polska papka do cery trądzikowej - Zmiany skórne, przebarwienia i rozszerzone pory odejdą w zapomnienie. Naturalny skład pozwala na szybkie rozwiązanie problemów, a zarazem nie podrażnia skóry. Produkt pełnowymiarowy. Bardzo mnie ciekawi :)

6. Delia, krem do stóp - Regulator potliwości z linii Good Foot - Skuteczne odświeżenie wraz z długotrwałym uczuciem świeżości. Dodatkowo likwidacja nieprzyjemnego zapachu i regulacja nadmiernej potliwości. Zawarta w produkcie alantoina działa łagodząco na podrażnienia i stymuluje odbudowę naskórka. Produkt pełnowymiarowy. 

7. Glov, Quick Treat Unicornection - Mini rękawica do poprawy makijażu - Jest wiele sytuacji, które powodują, że nasz makijaż oczu wymaga poprawek. Do tych zadań specjalnych przyda się mały, poręczny gadżet, który zmieści się nawet do małej torebki. Zagwarantuje poprawę makijażu w mgnieniu oka, w każdych okolicznościach. Produkt pełnowymiarowy.

8. Schwarzkopf, Suchy szampon Got2be - Za chwilę impreza, a włosy wymagają odświeżenia? Brak czasu nie musi ograniczać imprezowego look'u. Do zadań specjalnych przystępuje szampon, który bez użycia wody odświeża i unosi włosy u nasady. Daje im drugą świeżość na kolejne godziny. Idealny do torebki i do użycia w każdej chwili. I to jest jedyny produkt o niepełnej pojemności. 

Co myślicie o pudełku? Ja jestem z niego bardzo zadowolona :) Każdy z tych produktów z pewnością wykorzystam. Serum do rzęs to oczywiście hit pudełka, ale pozostałe produkty też są dobrze dobrane. Bardzo ciekawi mnie marka Jadwiga, ponieważ pierwszy raz mam z nią do czynienia. Mini rękawica Glov również mi się podoba - mam ją po raz pierwszy.
ShinyBox zrobiło mi bardzo udany prezent urodzinowy :) Poza tym popatrzcie na te kolory opakowań... to chyba już wiosna!

22 komentarze:

  1. Ależ pomysłowe pudełko :) Urodziny w marcu? Ja początkiem kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość tego pudełka, chociażby z uwagi na dużą ilość pełnowymiarowych kosmetyków :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo pudełko prześliczne, niestety szkoda, że nie zawartość :/ Jak dla mnie słabo w tym miesiącu :(
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zadowolona:) nie wszystko mi się przyda, ale najfajniej, że jest serum:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój też już do mnie dotarł i jestem bardzo zadowolona z jego zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie jeszcze nie dotarło:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie zawartość fajna choć bywały lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podoba się samo pudełko, świetna grafika

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu krem Delii, był już kiedyś ech

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie zaskoczyło to pudełko niestety ... i szampon mam do farbowanych wlosow ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widziałam gdzieś zawartość i wszystko oprócz szamponu mogłabym zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna zawartość i piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nadal boję się tego pudełeczka zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet fajne to pudełeczko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous post dear and I absolutely adore all the items you picked out, the pics are stunning is beautiful xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie na szczęście nie kuszą takie pudełeczka, chociaż gdyby zaczęły to chyba bym zbankrutowała;)
    Jednak muszę przyznać, że skusiłabym się na tą odżywkę LASHVOLUTION

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabezpečujeme lieky na liečbu rôznych zdravotných problémov, s použitím liek, ktorý je uvedený a semená možno úplne vyliečiť chorobu.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny box ale szału nie ma, rzeczy z drogerii. Ja polecam Fabfifun (fabfitfun.com) ze stanów albo Birthday Box z polski (bdaybox.co)

    OdpowiedzUsuń