wtorek, 21 marca 2017

Sylveco - Rumiankowy żel do twarzy

Pewnie znacie markę Sylveco :) Ich naturalne kosmetyki podbiły niejedno serce, a szeroki asortyment sprawia, że każdy u nich znajdzie coś dla siebie. Warto również zaznaczyć, że Sylveco to polski producent.
Jakiś czas temu miałam okazję wypróbować rumiankowy żel do twarzy. Jak się sprawdził?

Sylveco - Rumiankowy żel do twarzy

Na początku warto wspomnieć o składzie produktu. Od razu widać, że jest on bardzo krótki, a to dobrze.

Skład:
Glycerin, Lauryl Glucoside, Panthenol, Salicylic Acid, Sodium, Sodium Bicarbonate, Aqua 

Żel znajduje się w buteleczce o pojemności 150ml, wyposażonej w pompkę. Taki sposób aplikacji jest bardzo wygodny i nie sprawi, że przesadzimy z ilością produktu. Etykieta na opakowaniu jest estetyczna, a grafika delikatna i od razu wskazująca na to, że mamy do czynienia z rumiankiem.
Kosmetyk ma żelową konsystencję, jednak niezbyt gęstą. Z łatwością sunie po skórze. Bardzo słabo się pieni, jedynie w kontakcie z wodą powstaje delikatna emulsja. Nie jest to wada, analizując skład możemy się spodziewać, że tak właśnie produkt będzie się zachowywał. Żel dobrze myje naszą buzię i pozbywa się sebum. Rewelacyjnie łagodzi wszelkie niedoskonałości. Nie zapycha ani nie podrażnia. Nie wysusza skóry, ale i tak o kremie wypada pamiętać :)
Żel ma bardzo delikatny zapach, prawie niewyczuwalny. Nie jest drażniący, ale bardzo specyficzny. Czy jest to woń rumianku? No nie wiem... ale z pewnością nie jest to zapach, który może komuś przeszkadzać. Poza tym jest wyczuwalny tylko przez chwilę.
Wydajność produktu oceniam bardzo dobrze.

Uważam, że jest to żel, który zdecydowanie warto wypróbować. Myślę, że osoby z wrażliwą cerą będą również z niego zadowolone. Jest delikatny, łagodny, a jednocześnie skuteczny. Biorąc pod uwagę skład, działanie oraz cenę - nie można przejść obok niego obojętnie.

11 komentarzy:

  1. Słyszałam, że tymiankowy żel jest lepszy. Osobiście używam pomadki z peelingiem i wcierki do włosów z Sylveco są to bardzo dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymiankowego jeszcze nie miałam :) a pomadkę bardzo lubię, świetna jest! :)

      Usuń
  2. Kolejny produkt Sylveco, któremu warto przyjrzeć się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel jest na mojej chciej liście - ciekawią mnie kosmetyki tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście wolę pianki, mam trochę żeli do mycia twarzy które dostałam ale z innych marek więc póki co na ten się nie skuszę. Muszę zużyć zapasy

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym żelu Sylveco naczytałam się tyle pozytywnych opinii, że muszę koniecznie go wreszcie wypróbować. Jego działanie wydaje się być idealne dla mojej wrażliwej, naczynkowej cery!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten żel kilka miesięcy temu i zapach był dla mnie bardzo okropny jednak działanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tymiankowego brata i bardzo mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń