wtorek, 18 kwietnia 2017

Nivea Invisible Black & White

Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez użycia antyperspirantu. Jest to produkt, który po prostu zawsze musi być na łazienkowej półce. To nie dlatego, że mam duże problemy z poceniem, ale po prostu chcę czuć się pewnie. Moją ulubioną formą aplikacji antyperspirantu jest spray. Wtedy szybko mogę się ubrać i nie muszę długo czekać aż produkt się wchłonie. Niestety czasem bywa tak, że kosmetyk pozostawia ślady na naszych ubraniach. Pewnie to znacie... właśnie dlatego cieszę się, że coraz więcej firm wprowadza produkty, które mają zapobiegać powstawaniu białych i żółtych plam.
Przyjrzyjmy się Invisible Black & White od Nivea :)

Nivea Invisible Black & White

NIVEA® Antyperspirant INVISIBLE Fresh spray for Black&White to produkt opracowany we współpracy z ekspertami z dziedziny tekstyliów, by zapewnić Ci mocną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Antyperspirant ma nowy, orzeźwiający zapach i nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Został opracowany we współpracy z Międzynarodowym Instytutem Tekstylnym Hohenstein.
 
Nivea Invisible Black & White

Jeśli chodzi o antyperspiranty to ich najważniejszym zadaniem jest ochrona i właśnie od tego zacznijmy :)
Markę Nivea lubię i cenię. Uważam, że tworzą świetne produkty. Powiem od razu, że z antyperspirantu jestem również zadowolona. Zapewnia bardzo dobrą ochronę przed potem oraz daje tą "pewność", o której wspominałam na początku. Pozwala po prostu cały dzień czuć się komfortowo. Czy działa 48h? No nie wiem, aż tyle to chyba nikt antyperspirantu nie testuje ;-)
Nivea Invisiblejest bardzo delikatny dla skóry, nie podrażnia jej. Ma także bardzo przyjemny, świeży zapach. Jest on delikatny, ale wyczuwalny a mimo to nie gryzie się z  naszymi perfumami :) Dobrze radzi sobie z ochroną przez nieprzyjemnym zapachem. Poza tym produkt łatwo się rozpyla, a dodatkowo nie dusi.
A co z tymi śladami na ubraniach? No właśnie nic... :) Na materiale nie widać żadnych plam. 
Wspomnę jeszcze, że pojemnik wyposażony jest w opcję zamknij/otwórz. 

Antyperspirant Nivea przypadł mi do gustu. Chroni - a to jest dla mnie najważniejsze. Ochrona przed plamami oraz przyjemny zapach są dodatkowymi atutami.

11 komentarzy:

  1. Nie stosowałam jeszcze antyperspirantów Nivea. Rzadko sięgam po tę markę. Wyjątek stanowi jedynie krem uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też lubię :) ale w sumie już dawno nie miałam...

      Usuń
  3. Za antyperspirantami Nivea nie przepadam mimo że markę lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Antyperspiranty Nivea lubię, chętnie wypróbuję i ten.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najbardziej lubię antyperspiranty w sprayu ale moim ulubeńcem jest różowy garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie te antyperspiranty ,zawsze mam pod reka ale jakos zawsze mam wieksze zaufanie do sztyftow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię dezodoranty Nivea, choć obecnie stosuję Garnier :)

    OdpowiedzUsuń