wtorek, 11 kwietnia 2017

Perfumy Nicole - Smart Filler Nicole

Pamiętacie perfumy Nicole, o których już Wam kiedyś pisałam? Jeśli nie to zapraszam do nadrobienia zaległości: KLIK Dowiecie się tam czegoś więcej o samej marce, ale również poznacie moją opinię o ich produktach. Od ostatniego wpisu forma bardzo mocno się rozwinęła. Ciągle poszerza swój asortyment oraz wprowadza nowe pomysły. Jednym z nich jest nowa buteleczka i napełniacz Smart Filler Nicole.

Perfumy Nicole - Smart Filler Nicole

A co to takiego?
Napełniacz (refill), który został nazwany SMART FILLER NICOLE to buteleczka całkowicie inna niż wszystkie. Jej wyjątkowość polega na fakcie, iż nie jest szklana, a plastikowa i ekonomiczna. Taka forma napełniacza to świetne rozwiązanie dla każdego perfumoholika. To oszczędność, ale i frajda, że Sama możesz napełnić szklaną buteleczkę swoimi ulubionymi perfumami Nicole. 

Jak to działa?
Bardzo prosto :) Wystarczy odkręcić naszą buteleczkę, napełnić ją wybranym zapachem i ponownie zakręcić. Możecie to zobaczyć na filmie tu: KLIK Taki sprytny flakonik oraz perfumy do napełniania dostaniecie oczywiście w sklepach Nicole sklep.eurokotra.com

Czy to potrzebne?
Myślę, że buteleczka, którą można napełnić znajdzie swoich zwolenników. Największą zaletą takiego rozwiązania są oczywiście wymiary flakoniku. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że wygodniej jest nosić w torebce mniejszą buteleczkę, którą w razie potrzeby można uzupełnić niż taki duży, szklany flakonik. Oczywiście są też inne rozwiązania, a Smart Filler można nazwać gadżetem, ale kto czasem nie lubi się tak "pobawić" ;-)
Pojemność 9ml wystarczy na około 200 psiknięć :)

Perfumy Nicole - Smart Filler Nicole

Na koniec ponownie kilka słów na temat zapachów, które są odpowiednikami znanych perfum. Ich listę możecie zobaczyć tu: KLIK Tym razem wypróbowałam numer 063, który odpowiada D&G Light Blue. Klasyk! W wydaniu Nicole pachnie bardzo ładnie. Jest naprawdę bardzo podobny do oryginału, ale ma słabszą trwałość. To chyba nikogo nie zdziwi :) Drugi zapach to numer 004, czyli Coco Chanel Mademoiselle. Z niego również jestem bardzo zadowolona! 

Zachęcam Wam do zapisania się do Klubu Nicole, w którym możecie dostać 35% rabaty :) O szczegółach przeczytacie tu: KLIK

I najprzyjemniejsza część :) 
Mam dla Was kod rabatowy, upoważniający do 
20% rabatu na wszystkie produkty Nicole 
w sklepie internetowym eurokotra.com/sklep-nicole
Wystarczy podczas zakupów w okienko "Kod kuponu" wpisać "LoveNicole"
 Kod ważny do 15.04.2017

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś perfumy tej marki i byłam z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam marki, jestem ciekawa zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam 004, ale to kompletnie nie mój zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie ich nie znam ale spotkałam wcześniej już jedną recenzje na temat firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również wybrałam sobie 063, piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń