sobota, 29 kwietnia 2017

Rossmann -49% / -55%

Promocja w drogerii Rossmann na kosmetyki do makijażu już za nami. Czas na podsumowanie zakupów oraz na małą refleksję na temat całej akcji. Jak pewnie wszyscy wiedzą, tym razem promocja wyglądała trochę inaczej - taniej mogłyśmy kupić od razu wszystkie produkty do makijażu. Nie było podziału na kategorie. Czy to dobrze? Niestety nie do końca... W pierwszych dniach promocji w sklepach były dzikie tłumy! Ciężko było dostać się do szaf, nie mówiąc już o kupnie interesujących nas produktów. Sama zdecydowałam się na zakupy on-line, ale niestety moje zamówienie nie zostało skompletowane w całości. Mimo to w ciągu tego tygodnia udało mi się dostać wszystkie produkty, które sobie założyłam :)) Poza planem wpadł jedynie olejek do ust AA - brawo ja! Silna wola level milion :D

Rossmann -49% / -55%

Wibo, puder ryżowy - Puder sypki, idealnie matuje cerę, znacznie wydłuża trwałość makijażu. Transparentny, nadający się do każdego rodzaju cery. 

Lovely, bronzerCzekoladowy, matowy puder brązujący do twarzy i ciała z ekstraktem z nasion kakao. Bardzo drobno zmikronizowane pigmenty gwarantują komfortową i równomierną aplikację. Formuła zawiera NANOCACAO o działaniu głęboko relaksującym, które w połączeniu z przyjemnym czekoladowym zapachem sprawia, że stosowanie tego pudru jest czystą przyjemnością. 

Lovely, Matte Top Coat - idealne rozwiązanie dla osób chcących cieszyć się matowym wykończeniem swojego ulubionego błyszczącego lakieru o dowolnym kolorze. Lakier przedłuży trwałość Twojego manicure i pokryje go matową mgiełką.

Wibo, Million Dollar Lipsmatowa pomadka do ust z formułą długotrwałą do 4 godzin. 

Lovely, K'lips - Zestaw do wykonywania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze.

Rossmann -49% / -55%

AA, Caring Lip Oil - upiększający olejek do ust, który nadaje im miękkość, gładkość i połysk. Drogocenne olejki: achiote, z awokado i ze słodkich migdałów intensywnie odżywiają i nawilżają usta. Ekstrakt z moreli regeneruje i wygładza, nadając im piękny wygląd. Kompleks hydroaktywny doskonale nawilża i chroni przed przesuszeniem oraz sprawia, ze usta są aksamitne i miękkie. 

Rimmel, Lasting Finish - Aplikuje się łatwo jak puder, kryje jak podkład natychmiast maskując niedoskonałości. Lekki i jedwabisty, idealnie stapia się ze skórą i wyrównuje jej koloryt, dając naturalny efekt bez uczucia obciążenia, który trwa do 25 godzin.

Isana, zmywacz - dokładnie i szybko usuwa lakier do paznokci. Przyjemny migdałowy zamach, olejek pielęgnacyjny i substancje natłuszczające są idealne dla zachowania pięknych paznokci.

Opisy produktów zostały skopiowane ze strony Rossmann.
Jakie jest Wasze odczucie o minionej promocji? Osobiście uważam, że Rossmann chyba nie spodziewał się aż takiego oblężenia, a problemy z dostawami i dostępnością produktów są tego dobrym przykładem.
Była grupa kosmetyków, które kupował prawie każdy i to właśnie ich brakowało na półkach. Tym razem marka Wibo rządziła :) Moje zakupy też są bardzo typowe. Chyba nie jesteście zaskoczone moimi wyborami?
Ja biorę się za testowanie, a Was zachęcam do podzielenia się swoją listą zakupów :)

24 komentarze:

  1. Zmywacz Isany jest najlepszym z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakupy! Też kupiłam sypki puder ryżowy, czekoladkę Lovely ale też ryżową i duży zmywacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy teraz na recenzje tych produktow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaopatrzyłam się w pudry i lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam rządzilo Wibo razem z Lovely, dorwalam puder bananowy ale czekoladek juz nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kupiłam wszystko co chciałam a nawet więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely, K'lips bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też udało się sporo kupić. Zapraszam na bloga, tam zdradzam co kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą, że marka Wibo rządziła. I ja tym razem postawiłam na nowości z Wibo i Lovely.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie ma szafy Wibo; dawno temu już zlikwidowali , a szkoda ;( Też sobie zrobiłam zapas topów do paznokci, podkładów i tuszów do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie, że nie ma Wibo. Myślałam, że to taka podstawa w Rossmannie :)

      Usuń
  11. Ja byłam tylko drugiego dnia promocji. Sporo ludzi, ale raczej spokojnie. Kupiłam tusz Rimmel Wake me up, podkład Rimmel Fresher Skin i Carmexa. Udanych testów!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam bronzer lovely :) dzis pierwszy raz użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej kuszą mnie nowości Wibo i Lovely, promocję omijałam szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Również zakupiłam puder ryżowy, żałuje, że nie udało mi się dorwać bronzera z Lovely:(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się udałam na zakupy w ostatnich dniach promocji i nie było już takich tłumów, więc mogłam spokojnie zrobić zakupy :)
    Pozdrawiam :)
    http://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam dużo dobrych opinii o tym pudrze ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie udało mi się dorwać Rice Powder, ani tej czekoladki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekoladka z Lovely i pomadka Wibo też trafiły do mojego koszyka :) Zamiast pudru ryżowego zdecydowałam się na bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupy, ja z poprzedniej promo mam matującą Wibo i mat do paznokci, teraz skusiłam sie na KLips i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń