sobota, 9 września 2017

Denko Sierpień

I kolejny miesiąc szybko minął... Gdzie ten czas tak się spieszy? Ok, ale skoro nadeszła pora to podsumujmy zużycia sierpnia. Zapraszam :)

Denko Sierpień

1. Balea, trawa cytrynowa i mięta, szampon do włosów - wspaniale sprawdzał się w okresie wakacyjnym! Zwłaszcza w te gorące i upalne dni. Bardzo przyjemnie chłodził skórę głowy, pewnie to za sprawą mięty. Poza tym dobrze mył i nie plątał włosów. Polecam! Chętnie bym do niego wróciła, gdy znów pojawią się upały. Może go gdzieś spotkam :)

2. Indygo, krem do rąk - o jego działaniu przeczytacie tu: KLIK ogólnie krem nie był zły, ale niestety popsuła mi się w nim pompka i jego wykończenie było dla mnie bardzo męczące. Nie wiem czy kupię ponownie.

3. Schwarzkopf Essence Ultimate, szampon do włosów - o jego działaniu wiele nie powiem, ponieważ zużyłam jedynie wersję miniaturową. Bardzo podobał mi się zapach szamponu, który w dodatku utrzymywał się na włosach przez pewien czas. Pozostawiam bez oceny. Może kiedyś skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

4. Equilibra, Balsamo Disciplinante Idratante, odżywka do włosów - również wersja miniaturowa, więc pozostawię bez oceny. Mała pojemność dobrze sprawdziła się na wakacjach.

5. Long4Lashes, Serum przyspieszające wzrost rzęs - coś wspaniałego! Sprawiła, że moje rzęsy były długie i mocne. Chciałam napisać jej pełną recenzję i pokazać Wam efekty, ale niestety straciłam zdjęcia... myślę, że jeszcze kiedyś do niej wrócę, więc może uda mi się to nadrobić :) Kupię ponownie.

6. Venus, pianka do golenia - zazwyczaj preferuję żele do golenia, ale ta pianka okazała się bardzo dobra. Sztywna i konkretna, nie znikała szybko z nóg. Polecam.

7. Wibo, żel do stylizacji brwi - bardzo dobrze mi się z nim pracowało. Sięgałam po niego prawie codziennie. Bardzo prosty w użyciu, a efekt jaki pozostawia jest całkiem zadowalający. Moim zdaniem największą zaletą tego żelu jest szybkość aplikacji. Polecam.

8. La Roche-Posay, woda termalna - przynosiła ulgę w czasie wakacji :) Super koi skórę. Lubiłam ją stosować także do wykończenia makijażu. Niestety, po jej użyciu konieczne jest osuszenie skóry po kilku sekundach od aplikacji. Z tego względu nie wiem czy do niej wrócę. Uriage ma małą przewagę.

9. Diamond Cosmetics, aceton - chyba wiele osób go zna. Sprawdzał się bardzo dobrze, co więcej dodać :) Kupię ponownie.

10. Dove, żel pod prysznic - i kolejny raz w denku pojawia się żel z Dove :) Bardzo je lubię. Znowu odsyłam Was do pełnej recenzji: KLIK   

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego szamponu od Balea, teraz kupiłam nowość z wodą kokosową, zobacze jak sobie poradzą :) kremy od Indigo osobiście uwielbiam i spisują się u mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazje używam ten szampon z Balea i miło go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na szampon Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam szampon Schwarzkopf Essence Ultimate w wersji pełnowymiarowej i byłam bardzo zadowolona, bardzo dobrze nawilżał i wygładzał włosy, a zapach jest fenomenalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego denka znam tylko krem Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon Balea mam w zapasach. Mam nadzieję, że dobrze u mnie zadziała. Teraz stosowałam wersję "Sensitive" i nabawiłam się łupieżu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten żel do brwi z Wibo, ale jakoś ostatnio go odstawiłam. Chyba jednak wolę kredki. Serum do rzęs i u mnie super się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten szampon Balea w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo udało Ci się zużyć :) I sporo z tych produktów kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum Long4Lashes jest wspaniałe, u mnie też się bardzo dobrze sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jakby sprawdził się ten szampon Balea, bo jak kiedyś używałam te do codziennego używania to były raczej słabe niestety. Dawno już żadnego nie miałam bo do DM daleko jak na koniec świata ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wodę termalną La Roche-Posay bardzo lubię i fajnie też się sprawdziło u mnie serum L4L ale nie wróciłam do niego ponownie jakoś tak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! I just found your blog and I love it :) I hope you're having an amazing Sunday!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń